Ik wist niet dat Vettel zijn broertje ook aan het racen was... in een MB
Formule 1 2019
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11519
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Owwww vrijdag in de duinen moet net lukken
Greetz Raimon
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
We mogen weer kijken naar die prachtige baan en die even mooie trofee....
...
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Echt niet van deze wereld die Hamilton...
Of er is wat mis met de motivatie van Bottas, maar ik denk dat hij zijn focus verkeerd heeft...
Voor de race was hij al bezig met Hamilton te willen verslaan, na de race is hij er nog steeds mee bezig...
Of er is wat mis met de motivatie van Bottas, maar ik denk dat hij zijn focus verkeerd heeft...
Voor de race was hij al bezig met Hamilton te willen verslaan, na de race is hij er nog steeds mee bezig...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- SK
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 07 feb 2008 14:15
- Mercedes-Benz: W124 250D, S124 E300TD
- Specialisatie: pizza con filtri dell'aria
Interessant stukje film over Nascar, racen in het algemeen en doodgaande sporten in de VS (vanaf 3m30s):
Met andere voorkeuren en belangstelling van jongere generaties, is het kennelijk voor F1 lastig genoeg voldoende nieuwe fans erbij te krijgen.
Daarom lijkt het mij een prima idee om juist tieners en twintigers mee te laten beslissen over de nieuwe regels vanaf 2021.
Met andere voorkeuren en belangstelling van jongere generaties, is het kennelijk voor F1 lastig genoeg voldoende nieuwe fans erbij te krijgen.
Daarom lijkt het mij een prima idee om juist tieners en twintigers mee te laten beslissen over de nieuwe regels vanaf 2021.
- Jeroen
- Berichten: 25787
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Dat wordt dan racen op een schermpje in een simulator...
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Bij F1 Café op Ziggo was Jeroen van Inkel te gast.
Van Inkel over de wind die Verstappen en Bottas parten speelde en dat ook bijna met Vettel deed: "Maar wie laat die wind dan? Moeten ze die niet aanpakken?"
Diezelfde van Inkel over een hevig wapperende DRS vleugel van Ricciardo: "Hij reed met een Merkel-spec achterspoiler."
En Verstappen zoals altijd in gesprek met Mol, o.a. over zijn crash: "Ik heb de monteurs eigenlijk een plezier gedaan. Dankzij de crash konden ze een halfuur eerder beginnen en waren ze dus ook een halfuur eerder klaar."
Vind het persoonlijk overigens wel weer een lachtertje dat de wind nu ook parten kan spelen. Straks gaan we nog enorme ventilatoren langs de baan plaatsen om de kansen toch hetzelfde te houden. Het is heel knap van heren aerodynamici (?) maar wat mij betreft is het al wat jaren echt doorgeslagen met vleugeltjes, plaatjes etc en mag het een stuk simpeler allemaal.
Van Inkel over de wind die Verstappen en Bottas parten speelde en dat ook bijna met Vettel deed: "Maar wie laat die wind dan? Moeten ze die niet aanpakken?"
Diezelfde van Inkel over een hevig wapperende DRS vleugel van Ricciardo: "Hij reed met een Merkel-spec achterspoiler."
En Verstappen zoals altijd in gesprek met Mol, o.a. over zijn crash: "Ik heb de monteurs eigenlijk een plezier gedaan. Dankzij de crash konden ze een halfuur eerder beginnen en waren ze dus ook een halfuur eerder klaar."
Vind het persoonlijk overigens wel weer een lachtertje dat de wind nu ook parten kan spelen. Straks gaan we nog enorme ventilatoren langs de baan plaatsen om de kansen toch hetzelfde te houden. Het is heel knap van heren aerodynamici (?) maar wat mij betreft is het al wat jaren echt doorgeslagen met vleugeltjes, plaatjes etc en mag het een stuk simpeler allemaal.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
-
- Berichten: 1464
- Lid geworden op: 19 aug 2015 16:19
- Mercedes-Benz: G500
Is toch niks nieuws. Mercedes maakte met hun Lemans prototype al backflips in de jaren 90.
En reed Lotus vroeger al niet met ventilatoren ónder de auto?
Eens dat het teveel doorslaat en dat na een tijd alle auto’s steeds meer op elkaar gaan lijken.
Er is een reden dat F1 in de USA niet zo populair is.
En reed Lotus vroeger al niet met ventilatoren ónder de auto?
Eens dat het teveel doorslaat en dat na een tijd alle auto’s steeds meer op elkaar gaan lijken.
Er is een reden dat F1 in de USA niet zo populair is.
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Pfff... alsof dat ook maar iets wil zeggen...Headhunter07 schreef:Er is een reden dat F1 in de USA niet zo populair is.
Ovaaltjes rijden, nee dat is spannend...
Auto's en USA, dat zijn 2 dingen die gewoon niet samen gaan, maakt niet uit in wat voor uitspraak je die 2 samen wil plaatsen...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-
- Berichten: 1464
- Lid geworden op: 19 aug 2015 16:19
- Mercedes-Benz: G500
Ik vind het bijvoorbeeld mooi dat die Nascar V8 een stuk dichter bij een normale productie V8 staat dan bij F1 het geval is.Marco schreef:Pfff... alsof dat ook maar iets wil zeggen...Headhunter07 schreef:Er is een reden dat F1 in de USA niet zo populair is.
Ovaaltjes rijden, nee dat is spannend...
Auto's en USA, dat zijn 2 dingen die gewoon niet samen gaan, maakt niet uit in wat voor uitspraak je die 2 samen wil plaatsen...
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7559
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Nascar en Indycar rijden ook op roadcoarses, dus reguliere circuits. Bovendien wordt er veel meer ingehaald en komt het veel meer op coureurs aan om te winnen, omdat de auto's veel gelijkwaardiger aan elkaar zijn vanwege heel krappe teambudgetten en ze zijn niet zo onnodig complex.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
-
- Berichten: 1464
- Lid geworden op: 19 aug 2015 16:19
- Mercedes-Benz: G500
En als er één team heel dominant is passen ze de regels iets aan. Anders komt ook daar minder publiek.Helmy schreef:Nascar en Indycar rijden ook op roadcoarses, dus reguliere circuits. Bovendien wordt er veel meer ingehaald en komt het veel meer op coureurs aan om te winnen, omdat de auto's veel gelijkwaardiger aan elkaar zijn vanwege heel krappe teambudgetten en ze zijn niet zo onnodig complex.
Verder geen DRS, KERS etc. Gewoon atmosferische V8.
- Evan
- Berichten: 6607
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Wat heeft formule 1 met een V8 vandoen?Headhunter07 schreef:Ik vind het bijvoorbeeld mooi dat die Nascar V8 een stuk dichter bij een normale productie V8 staat dan bij F1 het geval is.Marco schreef:Pfff... alsof dat ook maar iets wil zeggen...Headhunter07 schreef:Er is een reden dat F1 in de USA niet zo populair is.
Ovaaltjes rijden, nee dat is spannend...
Auto's en USA, dat zijn 2 dingen die gewoon niet samen gaan, maakt niet uit in wat voor uitspraak je die 2 samen wil plaatsen...
greetings Evan