mercedes a140

Zinnige onderwerpen die niet in bovenstaande categorieën passen.
Plaats reactie
knoet
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2018 15:38

10 aug 2018 12:38

Ik heb dus zo'n auto , hij is uit 2002, automaat, maar af en toe schakelt hij niet, blijft hij in zijn 2 staan, ik heb dit al eens gehad, jaar of 4 geleden toen de bak laten nakijken en 2000 euro verder reed hij weer, tot nu, laten uitlezen ,en om nu weer veel geld in een oude auto te stoppen heeft geen zin, dus ik gooi hem weg?, maar er is 1 probleem , die dingen hebben een tank van 54 liter, en hij zit nokkie vol , getankt 25 km gereden, bak stuk auto aan de kant, nu mijn vraag 50 liter is toch 100 euro, hoe krijg ik dit uit de tank, weet wel gat boren , maar is er nog een optie, en dames en heren er zijn makkelijkere manieren on benzine te jatten
thankx in advance
JaBbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 okt 2016 02:59
Mercedes-Benz: SLK171 Kompressor

10 aug 2018 13:39

Knoet, 't is nie moeilijk nie...
even lezen en een kind kan de was doen..

https://nl.wikihow.com/Benzine-overhevelen

succes
knoet
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2018 15:38

10 aug 2018 14:11

Deze methode weet is, is al oud, maar zelfs bij een nissan almera van 1997 gaat dat niet , zelfde als bij de a klasse, zit een anti diefstal krul, slot, weet ik veel in vulpijp van de tank, dus je komt met een slang niet in,,of toch wel , dat is de vraag
knoet
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2018 15:38

11 aug 2018 16:17

De methode om dit te doen is, we halen het gehele luchtfilterhuis weg, dan zien we links boven de brandstofleiding die naar de brandstof galerij loopt, dezen maken we los, en dan denken we ,, contact aan pompen we hem zo leeg, werkt niet , zodra de pomp merkt geen tegendruk , stopt hij,
we gaan naar de bijrijderskant, maken de zekeringkast open ,en gaan we op zoek naar de brandstofpomprelais, en deze halen we eruit, zoeken de constant stroomdraad en deze verbinden we door met de draad naar de pomp, wel ff de slang verlengen , heeft mij 48 liter benzine opgeleverd, en nou mag hij naar de sloop, met en zonder benzine levert zo,n ding 150 euro op, dan beter zonder bennzine
Gebruikersavatar
wseles
Berichten: 310
Lid geworden op: 28 nov 2014 15:03
Mercedes-Benz: R170 F.E.= ingeruild op Lexus. Succes & rijplezier, prima forum + bedankt.

11 aug 2018 16:47

Ik kan je eigenlijk geen ongelijk geven :-) .
Rechtstreeks overgepompt naar een andere wagen zeker, want met jerrycans lijkt me moeilijk.

groet
Plaats reactie