Weer een mooi resultaat voor Max. Slim bij de start gelijk dat clubje in de gaten blijven houden zodat ie kon uitwijken. Lekker spektakel, jammer dat er geen regen gevallen is.
En omdat ik het niet vaak genoeg kan zeggen: wat een afgrijselijke, wanstaltige, afschuwelijke baan, en idem voor die Donkey Kong bokaal en beelden bij de pitlane. Eens maar wat mij betreft nooit weer. Laat het maar een testcircuit blijven, die komen nauwelijks tot niet in het nieuws (anders was Nardo ook wel vaker te zien...).
Formule 1 2018
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
https://twitter.com/ZiggoSportF1/status ... 9828311045
Heerlijk antwoord
Vergeet overigens niet naar die kop van onze Fin te kijken
Heerlijk antwoord
Vergeet overigens niet naar die kop van onze Fin te kijken
greetings Evan
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
En zo veel oranje gezien op de tribunes, twee leken gewoon exclusief voor de Nederlanders te zijn. Max goed gereden, zijn talent in bandenmangement was weer duidelijk zichtbaar vergeleken met de 'wear' die de anderen hadden. Zuur voor de uitvallers, mooi voor Red Bull en gewoon top van Max.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Loon naar werk, top!
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Kimi kan ook lachen hoorEvan schreef:https://twitter.com/ZiggoSportF1/status ... 9828311045
Heerlijk antwoord
Vergeet overigens niet naar die kop van onze Fin te kijken
https://mobile.twitter.com/F1/status/10 ... 48/video/1
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Poppel180
- Forum Held
- Berichten: 3198
- Lid geworden op: 27 jun 2016 12:49
- Mercedes-Benz: 2014 X218 CLS 400 Shooting Brake, 2010 Mini Cooper, ex: 2005 S203 200CDI
- Locatie: Zuidplas
Ik kreeg vanmiddag al de opmerking van een Citroën rijder dat die Mercedessen helemaal niet betrouwbaar zijn.
Maare Max proficiat
Maare Max proficiat
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Volgens GPBlog viel Daniel uit met uitlaatproblemen en daardoor kregen ze het bij Red Bull benauwd genoeg dat ze tijdens de race Max' motor hebben teruggeschroefd om de temperaturen niet te hoog te laten oplopen. En tegen het einde van de race werd dat weer ongedaan gemaakt om de Ferrari's niet in DRS afstand te krijgen.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Iets minder topvermogen was dan misschien wel weer de redding van z’n banden.Helmy schreef:Volgens GPBlog viel Daniel uit met uitlaatproblemen en daardoor kregen ze het bij Red Bull benauwd genoeg dat ze tijdens de race Max' motor hebben teruggeschroefd om de temperaturen niet te hoog te laten oplopen. En tegen het einde van de race werd dat weer ongedaan gemaakt om de Ferrari's niet in DRS afstand te krijgen.
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- Poppel180
- Forum Held
- Berichten: 3198
- Lid geworden op: 27 jun 2016 12:49
- Mercedes-Benz: 2014 X218 CLS 400 Shooting Brake, 2010 Mini Cooper, ex: 2005 S203 200CDI
- Locatie: Zuidplas
Had RIC dan meer vermogen om zijn banden te slopen?Borgmonster schreef:Iets minder topvermogen was dan misschien wel weer de redding van z’n banden.Helmy schreef:Volgens GPBlog viel Daniel uit met uitlaatproblemen en daardoor kregen ze het bij Red Bull benauwd genoeg dat ze tijdens de race Max' motor hebben teruggeschroefd om de temperaturen niet te hoog te laten oplopen. En tegen het einde van de race werd dat weer ongedaan gemaakt om de Ferrari's niet in DRS afstand te krijgen.
Zoals Mercedes in het verleden heeft laten zien is vooraan rijden gelijk aan minder problemen, schone lucht, niet hoeven aanvallen alleen verdedigen en het tempo bepalen
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Was een interessante race zeg. Zuur voor Vettel, in F1 van wat ik hoorde nog nooit op Hockenheim gewonnen en dit weekend eigenlijk op weg daar verandering in te brengen. Lewis had het ook niet zien aankomen, apart momentje nog toen niemand wist of ie moest pitten of buiten blijven. Max heeft er zoals zo vaak weer het beste van weten te maken gezien de vermogensachterstand en het rad van fortuin van de betrouwbaarheid (Ricciardo uitgevallen met failing cylinder). Ook lekker die voorspelde regen, na afloop van de race weliswaar. Hele paddock is weggespoeld en wat toch bleef staan heeft waarschijnlijk een blikseminslag te verduren gehad.
Volgens motorsport.com lijkt een eventuele GP in Assen wederom dichterbij te zijn gekomen. Bij de afgelopen TT-race zouden al wat heren van Liberty Media of van FOM aanwezig zijn geweest die goede feedback hebben doorgegeven. Vandaag zijn er eveneens positieve gesprekken geweest tussen Liberty Media en de stichting die de F1 naar Nederland probeert te halen. Over drie weken zou FOM nog eens langs komen voor een technisch onderzoek, en als dat ook goed verloopt zouden volgens de CEO van de stichting de contractbesprekingen al kunnen beginnen. Wie weet komt het er toch nog van
Volgens motorsport.com lijkt een eventuele GP in Assen wederom dichterbij te zijn gekomen. Bij de afgelopen TT-race zouden al wat heren van Liberty Media of van FOM aanwezig zijn geweest die goede feedback hebben doorgegeven. Vandaag zijn er eveneens positieve gesprekken geweest tussen Liberty Media en de stichting die de F1 naar Nederland probeert te halen. Over drie weken zou FOM nog eens langs komen voor een technisch onderzoek, en als dat ook goed verloopt zouden volgens de CEO van de stichting de contractbesprekingen al kunnen beginnen. Wie weet komt het er toch nog van
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Assen moet voor motoren een optimaal circuit blijven.
Punt
Punt
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Vanuit mij puur uit interesse en onwetendheid de vraag: wat maakt een circuit tot een typisch motorencircuit? Gaat het om bepaalde vervormingen of bestaat er de angst dat bochten ruimer gemaakt worden of zo?
Vanuit de stichting en de circuitorganisatie is toegezegd dat het motorracekarakter behouden moet blijven, als er te veel gewijzigd zou moeten worden zouden ze er geen zin in hebben. Bovendien zitten er meerdere mensen in die stichting die de meetings bijwonen waaronder de voorzitter van Motorclub Assen. Er wordt gesproken over slechts een paar kleine aanpassingen die geen verdere gevolgen voor de layout zouden hebben, en het FOM zal in augustus meer naar de facilitaire kanten gaan kijken en minder naar de baan zelf. Bovendien wordt het circuit al vele jaren ook voor autoraces gebruikt, ik weet niet wat er zo specifiek voor de F1 zou moeten wijzigen wat de andere klasses niet nodig hebben. Ik heb wel gelezen dat o.a. Rossi bezorgd is over een soort hobbelvorming door de Formule 1 auto's. TT-voorzitter Arjan Bos zei dat deze wel weer vlak te maken zijn.
Vanuit de stichting en de circuitorganisatie is toegezegd dat het motorracekarakter behouden moet blijven, als er te veel gewijzigd zou moeten worden zouden ze er geen zin in hebben. Bovendien zitten er meerdere mensen in die stichting die de meetings bijwonen waaronder de voorzitter van Motorclub Assen. Er wordt gesproken over slechts een paar kleine aanpassingen die geen verdere gevolgen voor de layout zouden hebben, en het FOM zal in augustus meer naar de facilitaire kanten gaan kijken en minder naar de baan zelf. Bovendien wordt het circuit al vele jaren ook voor autoraces gebruikt, ik weet niet wat er zo specifiek voor de F1 zou moeten wijzigen wat de andere klasses niet nodig hebben. Ik heb wel gelezen dat o.a. Rossi bezorgd is over een soort hobbelvorming door de Formule 1 auto's. TT-voorzitter Arjan Bos zei dat deze wel weer vlak te maken zijn.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection