Wist je dat?
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Dat is om je welkom te heten. Ze willen daar ook de sleutel van je Bussie hebben. Even later is je bussie dan weg. Maar na 20 euri te betalen krijg je m wel terug.
Lekker eten daar, trouwens!
Mijn ervaring is juist dat die lui altijd cool blijven, hoeveel mensen er ineens voor hun neus staan. Leuk met de 350e was dat die bellboy niet snapte dat een C zo stil kon zijn...
Lekker eten daar, trouwens!
Mijn ervaring is juist dat die lui altijd cool blijven, hoeveel mensen er ineens voor hun neus staan. Leuk met de 350e was dat die bellboy niet snapte dat een C zo stil kon zijn...
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- Jeroen
- Berichten: 25800
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Ratrod.. Of Rotrad?
En toch heeft ie wat. Geniet ervan zolang het (nog) kan.
gr J
En toch heeft ie wat. Geniet ervan zolang het (nog) kan.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Ik heb er nog niet onder gestaan maar t valt mijn inziens best wel mee, plaatwerk buitenom is wel slecht maar voor zover ik kan zien valt de rest echt reuze mee.Jeroen schreef:Ratrod.. Of Rotrad?
En toch heeft ie wat. Geniet ervan zolang het (nog) kan.
gr J
De vorige eigenaar gaf aan de auto echt niet slecht zou zijn aan de onderzijde
greetings Evan
-
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 01 sep 2015 11:18
Buitenkant zegt niets, 't gaat om 't innerl......
- plorie
- Berichten: 20875
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Wjd een diesel toch een van de opties is gewordenEvan schreef:Jij mag van jezelf niet dieselen hè. Met 25k/jaar is dat toch veel aantrekkelijker?plorie schreef:De W220 beviel qua koets erg goed, de M113 uit de 210's ook. Zo'n combi zou leuk zijn
430's zie je niet veel, meest 320's of 500's. Met 25k/jaar is een 320 een iets betere keuze, maar we zien wel wat er te koop staat.
Geen zilveren meer, dan valt de roest wat minder op
Wjd kiezen nog best lastig is
Wjd de keuze nu ligt tussen een nette 320 benzine '99, 320 diesel '01 die iets minder netjes is (maar wel donker), en een 320 diesel '04 mopf die net wat teveel km's heeft naar mijn zin
Logboek S500.
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
plorie schreef:Wjd een diesel toch een van de opties is gewordenEvan schreef:Jij mag van jezelf niet dieselen hè. Met 25k/jaar is dat toch veel aantrekkelijker?plorie schreef:De W220 beviel qua koets erg goed, de M113 uit de 210's ook. Zo'n combi zou leuk zijn
430's zie je niet veel, meest 320's of 500's. Met 25k/jaar is een 320 een iets betere keuze, maar we zien wel wat er te koop staat.
Geen zilveren meer, dan valt de roest wat minder op
Wjd kiezen nog best lastig is
Wjd de keuze nu ligt tussen een nette 320 benzine '99, 320 diesel '01 die iets minder netjes is (maar wel donker), en een 320 diesel '04 mopf die net wat teveel km's heeft naar mijn zin
... ik naar 85000km met een CDI nog geen moment spijt heb.
... ik nog steeds twijfel om hem weg te doen.
... ik me afvraag of je nog alleen naar w220ers kijkt?
greetings Evan
- plorie
- Berichten: 20875
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
wjd ik er steeds op uit kom dat dat de 'beste' keuze isEvan schreef: ... ik me afvraag of je nog alleen naar w220ers kijkt?
wjd de directe concurrenten teveel issues hebben met de motor en/of bak
wjd ik de dakdragers al heb liggen, dus dan móet het wel een W220 worden
Logboek S500.
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
plorie schreef:wjd ik er steeds op uit kom dat dat de 'beste' keuze isEvan schreef: ... ik me afvraag of je nog alleen naar w220ers kijkt?
wjd de directe concurrenten teveel issues hebben met de motor en/of bak
wjd ik de dakdragers al heb liggen, dus dan móet het wel een W220 worden
... ik wil weten wie de directe concurrenten zijn?
... een w220 trouwens ultra vet is
greetings Evan
- plorie
- Berichten: 20875
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Korte samenvatting dan
E65: eerste jaren veel problemen met electronische systemen, kettinggeleiders en koelwaterbuizen van V8
A8 D2: V6 vrij weinig koppel onderin, V8 last van versleten nokkenaskettinggeleiders en zwakke automaten (zeker vergeleken bij MB)
Dan vervang ik liever (eventueel preventief) een Airmatic veerpoot of compressor
E65: eerste jaren veel problemen met electronische systemen, kettinggeleiders en koelwaterbuizen van V8
A8 D2: V6 vrij weinig koppel onderin, V8 last van versleten nokkenaskettinggeleiders en zwakke automaten (zeker vergeleken bij MB)
Dan vervang ik liever (eventueel preventief) een Airmatic veerpoot of compressor
Logboek S500.