Ik heb nooit in een B of AM gereden en ben nu juist vanwege de opvatting over rijden een uitgesproken MB-liefhebber (reden dat ik bijv ook BMW te klinisch vind).Guido126 schreef: ↑08 aug 2020 12:00Op de foto is dit heel mooi, en het heeft mij ooit verleid een proefrit te maken in zo’n ding (gt)René SLK230 schreef: ↑07 aug 2020 22:26Wjd dat dat helemaal klopt? Je post toen was ook de reden dat ik -idd- zei.Helmy schreef: ↑07 aug 2020 21:37
Dat past dan ook naadloos met de foto's van april van een mule W206 die eenzelfde layout vertoonde.
viewtopic.php?p=982683#p982683
OT Ik kan het natuurlijk nevernooit betalen, maar ik verwees irt die kouwe ambiance met geen tactiliteit laat staan sfeer naar die reuze schermen die nu ook bij MB oprukken ooit naar Bentley e.d.
Want als je op n ander wilt lijken, lever je identiteit in; en dat was bij MB ooit, naast veel meer, toch smaakvolle verwennerij...
AB283978-6C81-4692-9380-26DB5246C35F.jpeg3826B762-FD2C-42EB-8F23-C51F25FD6F48.jpeg
Wjd ik dit in de uberklasse mooier vind?
Met scherm dat tevoorschijn komt als dat nodig is en mooie klokjes als je m niet gebruikt.
Na zo’n 16 minuten heb ik hem weer teruggezet. Plastic fantastic anno 2020 en lang niet de rust en stilte die je in een S hebt.
Maar ik ben het met je eens, hard buttons werken wel het fijnste. Ik moet zeggen dat die nieuwe fisker een mooie combi heeft gemaakt
Je wordt in een MB-limo / GT niet lastig gevallen door onnodige info, laat staan door verstorend gevoel of geluid dat je vermoeit, zodat je op en top kunt genieten van de "intuitief" te bedienen ook nog ns veilige en qua interieur kwalitatief hoogstaande vlotte wagen die qua oplosssingen en anmutigung staat (stond) in een 100+ jarige traditie. Dus ja, als dat in een B plastikkerig is, dan graag zoals voorheen in MB: kwaliteit.
Vind dat MB dat (en voor volume modelletjes is dat nog te begrijpen) verwaarloost.
Men gooit een uniek selling point overboord, wat meestal niet goed afloopt.
Ik vind (boeiend) dat jammer. Moeten ze zelf weten (een autofabriek is geen liefdadigheids instelling en managers en boekhouders luisteren toch niet) old- en youngtimers zat.
De honden blaffen, de karavaan trekt verder.