Afstudeeronderzoek - Private lease - Win Bol.com waardebon

Zinnige onderwerpen die niet in bovenstaande categorieën passen.
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

02 jun 2017 13:59

Beste mensen,

Ik ben een student. Voor mijn afstudeerstage ben ik opzoek naar potentiële private lease gebruikers. In het kader hiervan heb ik een vragenlijst ontwikkeld die ten behoeve van dit onderzoek afgenomen dient te worden. De enquête is anoniem en er wordt vertrouwelijk met uw antwoorden omgegaan.

Het invullen van de enquête duurt slechts een paar minuten. Door middel van het invullen van de enquête maakt u kans op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-.!

Heeft u interesse in Private lease of weleens van gehoord, dan kunt u mij helpen!

Link naar enquête: http://bit.ly/2rLZcVJ

‘’Doordat er op deze forum autoliefhebbers zitten ben ik genoodzaakt om jullie hulp in te schakelen. Ik kom helaas respondenten te kort. Hopelijk wilt u mij als nog helpen met afstuderen’’!!

*Mocht een dergelijk verzoek verboden zijn, dan verzoek ik de moderator mijn bericht te verwijderen.
Gebruikersavatar
Borgmonster
Berichten: 3825
Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
Locatie: Flevopolder

02 jun 2017 22:33

Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....

Ik wens je echt het allerbeste, maar zo zul je helaas niet alsnog afstuderen. Aanpassing van het formulier gewenst!
Groet, Koos

C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Gebruikersavatar
michael6129
Berichten: 2509
Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
Locatie: Limburg

02 jun 2017 23:03

Borgmonster schreef:Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....