Afstudeeronderzoek - Private lease - Win Bol.com waardebon

Zinnige onderwerpen die niet in bovenstaande categorieën passen.
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

02 jun 2017 13:59

Beste mensen,

Ik ben een student. Voor mijn afstudeerstage ben ik opzoek naar potentiële private lease gebruikers. In het kader hiervan heb ik een vragenlijst ontwikkeld die ten behoeve van dit onderzoek afgenomen dient te worden. De enquête is anoniem en er wordt vertrouwelijk met uw antwoorden omgegaan.

Het invullen van de enquête duurt slechts een paar minuten. Door middel van het invullen van de enquête maakt u kans op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-.!

Heeft u interesse in Private lease of weleens van gehoord, dan kunt u mij helpen!

Link naar enquête: http://bit.ly/2rLZcVJ

‘’Doordat er op deze forum autoliefhebbers zitten ben ik genoodzaakt om jullie hulp in te schakelen. Ik kom helaas respondenten te kort. Hopelijk wilt u mij als nog helpen met afstuderen’’!!

*Mocht een dergelijk verzoek verboden zijn, dan verzoek ik de moderator mijn bericht te verwijderen.
Gebruikersavatar
Borgmonster
Berichten: 3825
Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
Locatie: Flevopolder

02 jun 2017 22:33

Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....

Ik wens je echt het allerbeste, maar zo zul je helaas niet alsnog afstuderen. Aanpassing van het formulier gewenst!
Groet, Koos

C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Gebruikersavatar
michael6129
Berichten: 2509
Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
Locatie: Limburg

02 jun 2017 23:03

Borgmonster schreef:Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....

Ik wens je echt het allerbeste, maar zo zul je helaas niet alsnog afstuderen. Aanpassing van het formulier gewenst!
+1 pas hem aan en ik vul hem in.
Gebruikersavatar
plorie
Berichten: 20876
Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
Locatie: Papendrecht

02 jun 2017 23:37

Wat en waar studeer je überhaupt? 8-)
Logboek S500.
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 00:53

Borgmonster schreef:Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....

Ik wens je echt het allerbeste, maar zo zul je helaas niet alsnog afstuderen. Aanpassing van het formulier gewenst!
Bedankt voor u interesse. Kunt u mij uitleggen wat ik precies moet aanpassen? Dan ik u feedback verweken. U hoeft geen private lease product te hebben. Het gaat om potentiële gebruikers. Mensen die interesse hebben in het product.
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 03:10

michael6129 schreef:
Borgmonster schreef:Dat werkt dus niet als ik geen private lease product heb. Ik kom vraag 2 niet voorbij....

Ik wens je echt het allerbeste, maar zo zul je helaas niet alsnog afstuderen. Aanpassing van het formulier gewenst!
+1 pas hem aan en ik vul hem in.
Aangepast. Het knopje: ''vereist'' stond aangevinkt.
Gebruikersavatar
michael6129
Berichten: 2509
Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
Locatie: Limburg

03 jun 2017 16:01

Op pagina 6 staat een fout in de mogelijke antwoorden, namelijk tweemaal zeer oneens...
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 16:29

michael6129 schreef:Op pagina 6 staat een fout in de mogelijke antwoorden, namelijk tweemaal zeer oneens...
Bedankt! Het is aangepast.
Gebruikersavatar
Borgmonster
Berichten: 3825
Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
Locatie: Flevopolder

03 jun 2017 18:58

Studentauto schreef:‘’Doordat er op deze forum autoliefhebbers zitten ben ik genoodzaakt om jullie hulp in te schakelen. Ik kom helaas respondenten te kort. Hopelijk wilt u mij als nog helpen met afstuderen’’!!

*Mocht een dergelijk verzoek verboden zijn, dan verzoek ik de moderator mijn bericht te verwijderen.
Had je deze vragenlijst echt al eerder gebruikt? En dan toch nog zulke fouten/onmogelijkheid om te gebruiken?

En natuurlijk wat plorie ook zegt: wat/waar studeer je?
Groet, Koos

C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 19:42

Borgmonster schreef:
Studentauto schreef:‘’Doordat er op deze forum autoliefhebbers zitten ben ik genoodzaakt om jullie hulp in te schakelen. Ik kom helaas respondenten te kort. Hopelijk wilt u mij als nog helpen met afstuderen’’!!

*Mocht een dergelijk verzoek verboden zijn, dan verzoek ik de moderator mijn bericht te verwijderen.
Had je deze vragenlijst echt al eerder gebruikt? En dan toch nog zulke fouten/onmogelijkheid om te gebruiken?

En natuurlijk wat plorie ook zegt: wat/waar studeer je?
Nee, ik heb hiervoor een andere tool gebruikt. Echter bleek achteraf dat de link werkte tot een x aantal respondenten. Om niet verbonden te zijn aan een maximum heb ik de enquête opnieuw moeten uitzetten. Dit keer met behulp van Google Forms. Helaas met enkele fouten, hiervoor mijn excuses.
Ik studeer Commerciële Economie in Utrecht.
Gebruikersavatar
Mercedesfreund
Berichten: 461
Lid geworden op: 10 dec 2015 21:47
Mercedes-Benz: S400d
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

03 jun 2017 19:45

Ingevuld. Bij de provinciekeuze staat helaas geen Gelderland. Terwijl dit toch het middelpunt is van het universum. (Geleerd op school.)
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 19:56

Mercedesfreund schreef:Ingevuld. Bij de provinciekeuze staat helaas geen Gelderland. Terwijl dit toch het middelpunt is van het universum. (Geleerd op school.)
Het middelpunt van universum is zojuist toegevoegd. Ik moet bekennen dat ik dit niet van mezelf gewend ben. Jammer dat het zo verloopt..
Gebruikersavatar
Peter
Oprichter
Berichten: 44431
Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

03 jun 2017 20:08

Hoi 'Studentenauto', ik weet niet hoe ik je anders moet noemen.

Ik vul vrijwel nooit enquêtes in, maar door deze opmerking geef je aan dat je wel serieus bent, daar hou ik van.
Studentauto schreef:... Ik moet bekennen dat ik dit niet van mezelf gewend ben. Jammer dat het zo verloopt..
Ondanks dat ik uit principe niet lease of financier heb ik heb wel voor je ingevuld, ik denk dat het wel voor je duidelijk is welke dan van mij is :D

Succes met je opleiding en het zou leuk zijn als je de uitkomst van deze enquête ook hier even meld en wellicht nog een kort berichtje als je geslaagd bent.
#doeslief
Studentauto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:46

03 jun 2017 20:19

Peter schreef:Hoi 'Studentenauto', ik weet niet hoe ik je anders moet noemen.

Ik vul vrijwel nooit enquêtes in, maar door deze opmerking geef je aan dat je wel serieus bent, daar hou ik van.
Studentauto schreef:... Ik moet bekennen dat ik dit niet van mezelf gewend ben. Jammer dat het zo verloopt..
Ondanks dat ik uit principe niet lease of financier heb ik heb wel voor je ingevuld, ik denk dat het wel voor je duidelijk is welke dan van mij is :D

Succes met je opleiding en het zou leuk zijn als je de uitkomst van deze enquête ook hier even meld en wellicht nog een kort berichtje als je geslaagd bent.
Hoi Peter,
Dank je wel.

Jullie inbreng en feedback zijn waardevol voor mij. De uitkomsten wil ik graag met jullie delen wanneer ik ben afgestudeerd!
Gebruikersavatar
Borgmonster
Berichten: 3825
Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
Locatie: Flevopolder

04 jun 2017 14:16

Peter schreef:Hoi 'Studentenauto', ik weet niet hoe ik je anders moet noemen.

Ik vul vrijwel nooit enquêtes in, maar door deze opmerking geef je aan dat je wel serieus bent, daar hou ik van.
Studentauto schreef:... Ik moet bekennen dat ik dit niet van mezelf gewend ben. Jammer dat het zo verloopt..
Ondanks dat ik uit principe niet lease of financier heb ik heb wel voor je ingevuld, ik denk dat het wel voor je duidelijk is welke dan van mij is :D

Succes met je opleiding en het zou leuk zijn als je de uitkomst van deze enquête ook hier even meld en wellicht nog een kort berichtje als je geslaagd bent.
Geldt ook voor mij. Ingevuld!

Succes met je studie en het afstuderen en laat maar eens weten hoe het is gegaan.

Zo op het eerste gezicht een mooie set vragen.

tweemaal bladzijde 4 en geen bladzijde 5, als ik het me goed herinner...
Groet, Koos

C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Plaats reactie