211-E55 is nog steeds retesnel, ook in 2018 nog.
Vanaf de Kompressors (en een beetje de C43/E50/E55) is het echt begonnen bij AMG (vind ik).
De lekkerste is misschien nog wel de ongeblazen 63-er (204/212).
Wat is je hoogste snelheid?
-
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
- Locatie: Oost Vlaanderen
Ja, ik vind die ongeblazen 6.3 nog steeds de top... Qua geluid en rij beleving.
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
303 met een Lambo Gallardo op snelweg met 2-banen.
Ondanks het mede verkeer lukte dat net, ik moest en zou een keer de 300 clippen en dat was mijn kans....
Edit..:
Die Lambo was snel, maar voor de rest naar mijn mening een zeer teleurstellend rijdende en schakelende auto, zou ik nooit willen hebben, voor dat geld veel beter spul te koop.
Ondanks het mede verkeer lukte dat net, ik moest en zou een keer de 300 clippen en dat was mijn kans....
Edit..:
Die Lambo was snel, maar voor de rest naar mijn mening een zeer teleurstellend rijdende en schakelende auto, zou ik nooit willen hebben, voor dat geld veel beter spul te koop.
Laatst gewijzigd door E55amg op 24 mei 2018 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..
Denk toch wel de SEC500 de teller uit op teller 240+ werkelijkheid geen idee?
E430 tot nu toe maar tot 200 geweest en dat gaat al best rap naar toe, wil t onderstel wat strakker hebben voor ik harder ga.
Buiten MB om
Porsche Macan Turbo - begrenser
Golf GTI - begrenser
E430 tot nu toe maar tot 200 geweest en dat gaat al best rap naar toe, wil t onderstel wat strakker hebben voor ik harder ga.
Buiten MB om
Porsche Macan Turbo - begrenser
Golf GTI - begrenser
ik mag niet hard rijden van mijn vrouw helaas
GLE/GTR/Gallardo allemaal netjes binnen de grens
Gelukkig gaat mijn vrouw niet graag mee in de laatste twee haha
Hardste ooit tot nu toe 295km/h
GLE/GTR/Gallardo allemaal netjes binnen de grens
Gelukkig gaat mijn vrouw niet graag mee in de laatste twee haha
Hardste ooit tot nu toe 295km/h
- michael6129
- Berichten: 2509
- Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
- Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
- Locatie: Limburg
303 met de CLK toch behoorlijk hard, durfde niet langer vast te houden. Na de 290 is de acceleratie er zo goed als uit. Moet ook zeggen voor openbare weg is het dan voor mij ook goed geweest. Al hoop ik met een volgende snellere auto eens de grens van 320 te kunnen doorbreken.
-
- Berichten: 1465
- Lid geworden op: 19 aug 2015 16:19
- Mercedes-Benz: G500
Als je dan ff flink remt laadt de batterij ook flink op. Een paar keer achter elkaar dat doen en je bent gewoon goed bezig qua milieu .WMK schreef:Met de c350e S205
Dat hangt er wel vanaf hoe dicht je bij de Vmax van een bepaalde auto zit. En het vertrouwen die de auto je dan geeft. Qua weggedrag, bewegingen van de carrosserie, het remvermogen. Bij jouw Carlsson is 303, een mooie waarde trouwens, nagenoeg zijn top. Je rijdt 'm dus op de top van zijn kunnen.michael6129 schreef:303 met de CLK toch behoorlijk hard, durfde niet langer vast te houden. Na de 290 is de acceleratie er zo goed als uit. Moet ook zeggen voor openbare weg is het dan voor mij ook goed geweest. Al hoop ik met een volgende snellere auto eens de grens van 320 te kunnen doorbreken.
In een Veyron bijvoorbeeld kun je bij 303 nog meer dan 100 kilometer per uur sneller. Is 303 bij wijze van spreken wandeltempo.
Mijn pr staat trouwens al sinds december 2005 op 320 km/h op de teller in een CLK DTM AMG. Ook een 209 trouwens. Was in de buurt van Oldenburg. MB Rosier had er toen één.
- michael6129
- Berichten: 2509
- Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
- Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
- Locatie: Limburg
weide1 schreef:Dat hangt er wel vanaf hoe dicht je bij de Vmax van een bepaalde auto zit. En het vertrouwen die de auto je dan geeft. Qua weggedrag, bewegingen van de carrosserie, het remvermogen. Bij jouw Carlsson is 303, een mooie waarde trouwens, nagenoeg zijn top. Je rijdt 'm dus op de top van zijn kunnen.michael6129 schreef:303 met de CLK toch behoorlijk hard, durfde niet langer vast te houden. Na de 290 is de acceleratie er zo goed als uit. Moet ook zeggen voor openbare weg is het dan voor mij ook goed geweest. Al hoop ik met een volgende snellere auto eens de grens van 320 te kunnen doorbreken.
In een Veyron bijvoorbeeld kun je bij 303 nog meer dan 100 kilometer per uur sneller. Is 303 bij wijze van spreken wandeltempo.
Mijn pr staat trouwens al sinds december 2005 op 320 km/h op de teller in een CLK DTM AMG. Ook een 209 trouwens. Was in de buurt van Oldenburg. MB Rosier had er toen één.
Ja dat is ook wel waar wat je zegt, het is zeker ongeveer zijn top.
Gaaf met een CLK DTM 320kmh lijkt mij een gave ervaring.
- Joël.
- Berichten: 309
- Lid geworden op: 27 aug 2010 22:27
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, S212 E350 4-matic, ex: R129 300SL-24
- Locatie: Bennebroek/Delft
Ik zou nog een keer 322 willen halen, maar denk niet dat het gaat lukken met de E55. Misschien een paar kilometers harder met 102 ipv 95 in de tank en een iets meer hulp van de zwaartekracht.
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Da’s de topsnelheid van de C350e sls je elektro-power erbij gebruikt. Mooi gehaald!WMK schreef:Met de c350e S205
Wat is trouwens dat stuur-symbooltje in je display?
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij