Trajectlink, is mischien iets voor de hardrijders?

Zinnige onderwerpen die niet in bovenstaande categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
casklus
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 mar 2006 21:42
Mercedes-Benz: c180 kompressor w203
Locatie: halsteren

26 feb 2007 22:13

bij conrad tekoop is mischien wel handig voor weinig voor de hardrijders :lol: :lol:

Trajectlink
Bestnr.: 045351 - 89

normale prijs : 24,95 EUR
nu slechts : 20,95 EUR 16% afgeprijsd
nu bespaart u : 4,00 EUR

Incl. BTW

stuk(s)
TrajectLink geeft aan wanneer u in een trajectcontrole rijdt.
Een legaal en handig hulpmiddel voor onderweg!
Exclusief bij Conrad!

Alle automobilisten hebben er in meer of mindere mate mee te maken: trajectcontroles.
Bij trajectcontroles worden d.m.v. camera's op verschillende punten langs de weg opnames gemaakt van ieder passerend voertuig. De opnames worden door een computer verwerkt en uw gemiddelde snelheid wordt berekend. Ligt die hoger dan de maximumsnelheid, dan krijgt u een bekeuring thuisgestuurd.
De TrajectLink waarschuwt u.
Zodra u een trajectcontrole passeert hoort u een ringtone en knippert er een led. Dit werkt bij de portalen en bij de mobiele trajectcontroles.
De werking is simpel maar doeltreffend: de flits die wordt gebruikt om uw autokenteken te fotograferen wordt door de TrajectLink herkend.
De TrajectLink is geen radardetector en dus legaal. Montage is supereenvoudig: het wordt d.m.v. hoogwaardige tape aan de achterruit bevestigd.
De TrajectLink is een handig apparaat waarmee u zich eenvoudig boetes kunt besparen.
Voor het meest complete overzicht, ga naar www.trajectlink.nl.
hier een boel ,,,,,,,,,,,,en ........... voor het geval
ik ze er niet tussen heb gezet :-)
Gebruikersavatar
Peter
Oprichter
Berichten: 44432
Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

27 feb 2007 07:59

Ik heb die trajectcontroles in mijn TomTom zitten, evenals alle andere flitskasten 8-), gewoon 1x in de paar dagen gratis downloaden via http://www.flitspaal.nl/
Bijlagen
2_752.jpg
#doeslief
Gebruikersavatar
Warffum
Berichten: 1334
Lid geworden op: 16 apr 2006 15:30
Locatie: Warffum

27 feb 2007 12:17

Ik heb ze ook in mijn Garmin. Werkt uitstekend.
Plaats reactie