Het Humor Topic!
- Jeroen
- Berichten: 25801
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Ed
- Moderator
- Berichten: 6275
- Lid geworden op: 26 nov 2006 20:15
- Specialisatie: Alle soorten leidingwerk.
- Locatie: Rotterdam
Doet me denken aan de foute Yamaha FS 1 tijd. Een bougiekabel met transparant deel. Leuk in de avond maar wat een butkwaliteit
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
Die with memories, not dreams
De beste manier om beloften na te komen, is door niet te veel te beloven.
- Mooster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 19 dec 2012 11:28
- Mercedes-Benz: W126 560SEL, S203 280, C219 CLS55AMG
- Specialisatie: Delegeren
- Locatie: Amersfoort
De FS1, haha ja. brings back memories. Ooit eens met twee man op een stevig opgevoerde FS1 van Veenendaal naar Utrecht gereden. Het optrekken was bij ieder stoplicht weer een heel delicate samenwerking tussen gas en koppeling want bij de minste of geringste afwijking van het perfecte samenspel tussen die twee wees het voorwiel richting de zon en liep je de kans om al zittend op het fietspad, geheel verbaasd door de snelheid waarmee de wereld veranderde, de brommer weg te zien hobbelen om uiteindelijk ergens terecht te komen waar je em net niet wilde parkeren.
Alles went
ex: W203 270cdi, W211 E55, W210E55, S210 E55( 2x), W203 C55, W124 E500, W168 170CDI, W126 560SEL "Clinton", S203 220CDI( 2x)
ex: W203 270cdi, W211 E55, W210E55, S210 E55( 2x), W203 C55, W124 E500, W168 170CDI, W126 560SEL "Clinton", S203 220CDI( 2x)
- Frank DP
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 08 sep 2015 15:37
- Mercedes-Benz: R170 SLK 200 Final Editiion / W245 170 autom.
- Locatie: Putte, België
- Contacteer:
Kan ik geloven. Was/is aan te passen met het plaatsen van andere tandwielcombinatie. Op mijn FS I had ik combinatie 14/42 (14 tanden op voorste tandwieltje en 42 op achterwieltandwiel. 1 op 3 dus. Bijzondere was dat met de combinatie 13/39 hij minder snel reed en optrok.Mooster schreef: ↑09 jul 2020 12:15 De FS1, haha ja. brings back memories. Ooit eens met twee man op een stevig opgevoerde FS1 van Veenendaal naar Utrecht gereden. Het optrekken was bij ieder stoplicht weer een heel delicate samenwerking tussen gas en koppeling want bij de minste of geringste afwijking van het perfecte samenspel tussen die twee wees het voorwiel richting de zon en liep je de kans om al zittend op het fietspad, geheel verbaasd door de snelheid waarmee de wereld veranderde, de brommer weg te zien hobbelen om uiteindelijk ergens terecht te komen waar je em net niet wilde parkeren.
Mvg,
Frank
SLK 200 kompressor Final Edition
Het is beter om van alles iets te kennen dan van iets alles te kennen
*** Frank is 22 augustus 2023 overleden ***
*** condoleance in zijn voorstelonderwep (klik) ***
Frank
SLK 200 kompressor Final Edition
Het is beter om van alles iets te kennen dan van iets alles te kennen
*** Frank is 22 augustus 2023 overleden ***
*** condoleance in zijn voorstelonderwep (klik) ***
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20705
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
1 van mijn FS1's heeft mij een langdurige ziekenhuisopname opgeleverd (5x het toegestane vermogen op de rollerbank na inbeslagname door de politie...overigens destijds GEEN boete voor gehad)...en na die FS1 weer opgeknapt te hebben heeft die mijn neef een nog veel langere ziekenhuisopname gebracht...ik heb het dus niet zo op FS1's
toen best leuk maar als je nu terugkijkt naar een 1.80+m lange vent op zo'n bromfietsje dan ziet het er echt niet uit
greetingz,
toen best leuk maar als je nu terugkijkt naar een 1.80+m lange vent op zo'n bromfietsje dan ziet het er echt niet uit
greetingz,
Fs1 alle versnellingen naar beneden leuke brommers waren dat.
Mocht zelf met iets jongere variant doen de TZR 50 waarmee ik een achtervolging heb beleefd waarbij de brommer sneller wegtrok dan de vw van de lokale politie. Waarna ik eerder mijn auto rijbewijs had dan ik mijn brommer terug kon ophalen bij domeinen
Mocht zelf met iets jongere variant doen de TZR 50 waarmee ik een achtervolging heb beleefd waarbij de brommer sneller wegtrok dan de vw van de lokale politie. Waarna ik eerder mijn auto rijbewijs had dan ik mijn brommer terug kon ophalen bij domeinen
-
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 01 sep 2015 11:18
It's Showtime
- Bijlagen
-
- DSC01356.JPG (183.28 KiB) 537 keer bekeken
-
- DSC01355.JPG (200.04 KiB) 537 keer bekeken
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Kleinere tandwielen geven een echt veel grotere wrijvingskracht op de schakels. Lagere topsnelheid met 13/39 is dus eenvoudig verklaard, hoewel de meesten dit niet kunnen geloven. (Ik eerst ook niet, maar heb het ooit zelf eens berekend).Frank DP schreef: ↑10 jul 2020 16:25Kan ik geloven. Was/is aan te passen met het plaatsen van andere tandwielcombinatie. Op mijn FS I had ik combinatie 14/42 (14 tanden op voorste tandwieltje en 42 op achterwieltandwiel. 1 op 3 dus. Bijzondere was dat met de combinatie 13/39 hij minder snel reed en optrok.
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Aparte humor.Borgmonster schreef: ↑12 jul 2020 12:01Kleinere tandwielen geven een echt veel grotere wrijvingskracht op de schakels. Lagere topsnelheid met 13/39 is dus eenvoudig verklaard, hoewel de meesten dit niet kunnen geloven. (Ik eerst ook niet, maar heb het ooit zelf eens berekend).Frank DP schreef: ↑10 jul 2020 16:25Kan ik geloven. Was/is aan te passen met het plaatsen van andere tandwielcombinatie. Op mijn FS I had ik combinatie 14/42 (14 tanden op voorste tandwieltje en 42 op achterwieltandwiel. 1 op 3 dus. Bijzondere was dat met de combinatie 13/39 hij minder snel reed en optrok.