Zijn die nog wel geopend?
Ik heb in de afgelopen periode 3 maal een email naar ze gestuurd, nooit een antwoord gekregen.
En verdeeld over de afgelopen 2 weken, zeker 7-8 keer gebeld.
Ook de telefoon wordt niet opgenomen.
Iemand meer info? Of een ander nummer waarop ik ze kan bereiken? Ik bel nu steeds de nummer, op hun eigen website.
Wil graag info hebben over een onderhoudsbeurt.
Tiko Almere
-
- Donateur
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 10 nov 2020 13:18
- Mercedes-Benz: 2018, W213 Exclusive Premium Plus, E200
W213 Exclusive Premium Plus Designo
viewtopic.php?t=109314
viewtopic.php?t=109314
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Heb je ook de twee 06-nrs gezien onderaan de linkerkolom op de pagina “contact” op de website ?
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
-
- Donateur
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 10 nov 2020 13:18
- Mercedes-Benz: 2018, W213 Exclusive Premium Plus, E200
Die had ik over t hoofd gezien, zie ze nu wel had steeds de 036- nummer gebeld…
Alleen apart dat ze niet op emails reageren. Zal de 06 nummers dan maar proberen. Bedankt.
W213 Exclusive Premium Plus Designo
viewtopic.php?t=109314
viewtopic.php?t=109314
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Ach, vakantietijd hè
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- rickytt3
- Donateur
- Berichten: 621
- Lid geworden op: 13 mei 2014 10:51
- Mercedes-Benz: W211 200K Classic 2007
- Locatie: Heemskerk
Mag het misschien nog zo'n goede garage zijn, en nog zo volop vakantietijd. Als je in een week of twee geen antwoord geeft op meerdere mails en nooit je vaste telefoon opneemt doe je het niet goed. Dan neem je je (potentiële) klanten gewoon niet serieus.
Als je dicht bent wegens vakantie zijn daar simpele oplossingen als antwoordapparaat en auto reply voor. Of een melding op je website.
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Ach, ze hebben een goede naam en vaak weten de vaste klanten de weg en het is maar de vraag of ze wachten op nieuwerickytt3 schreef: ↑24 aug 2021 21:20Mag het misschien nog zo'n goede garage zijn, en nog zo volop vakantietijd. Als je in een week of twee geen antwoord geeft op meerdere mails en nooit je vaste telefoon opneemt doe je het niet goed. Dan neem je je (potentiële) klanten gewoon niet serieus.
Als je dicht bent wegens vakantie zijn daar simpele oplossingen als antwoordapparaat en auto reply voor. Of een melding op je website.
klanten
Ik heb meerdere “specialisten” stuk zien lopen op teveel klanten en daardoor hard achterlopende kwaliteit
die in eerste instantie vanzelfsprekend was.
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
En zo is het maar net.
Als ondernemer kun je af en toe geen nieuwe klanten erbij hebben. Volgende maand misschien wel, of over een half jaar, maar nu niet.
Die potentiële klanten snappen dat echter soms echt niet en dan is het niet erg om ze niet te hebben. Klinkt misschien raar voor sommigen, maar er zitten maar 14 werkuren in een dag, hou ik ze dan voor.
Edit: mn e-mail en mobiel heb ik in de vakanties mee maar ik reageer niet op iedereen.
Als ondernemer kun je af en toe geen nieuwe klanten erbij hebben. Volgende maand misschien wel, of over een half jaar, maar nu niet.
Die potentiële klanten snappen dat echter soms echt niet en dan is het niet erg om ze niet te hebben. Klinkt misschien raar voor sommigen, maar er zitten maar 14 werkuren in een dag, hou ik ze dan voor.
Edit: mn e-mail en mobiel heb ik in de vakanties mee maar ik reageer niet op iedereen.
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
-
- Donateur
- Berichten: 356
- Lid geworden op: 10 nov 2020 13:18
- Mercedes-Benz: 2018, W213 Exclusive Premium Plus, E200
Ze adverteren wel op hun pagina, dat men voor een servicebeurt of onderhoud aan de auto, contact kan opnemen via hun emailadres….
Zal ongetwijfeld een hele goede en vakkundige garage zijn. Maar bereikbaarheid is helaas een stuk minder.
Zal ongetwijfeld een hele goede en vakkundige garage zijn. Maar bereikbaarheid is helaas een stuk minder.
W213 Exclusive Premium Plus Designo
viewtopic.php?t=109314
viewtopic.php?t=109314