Wat mij betreft gewoon weer het tanken terug introduceren...ruub-sterw201 schreef: ↑02 aug 2021 08:24 Het is jammer als hij te weinig brandstof over heeft doordat hij zo hard moest pushen om Ocon in te gaan halen.
Test die brandstof voor aanvang van de wedstrijd zodat de teams zelf bepalen hoeveel er overblijft. En dan kan je ook gewoon alle racerondes keihard stampen, want daar is het een race voor vind ik
Formule 1 2021
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Er bestaat een kans dat Vettel alsnog zijn P2 mag behouden. Volgens Aston Martin zat er wel degelijk ruim een liter brandstof in de auto na de race, maar was de pomp alleen kapot. AM is dan ook in beroep gegaan tegen de straf.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Jaro
- Donateur
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 30 jan 2021 20:32
- Mercedes-Benz: H247 - GLA250e Progressive (09-21).
- Specialisatie: ICT
Maar hij werd er niet afgedrukt. Kleine nuance.Marco schreef: ↑02 aug 2021 06:55 Het is maar net hoe je die opmerking moet opvatten gezien het feit dat de sportcommissarissen die opmerkingen ook meekrijgen.
Als je in jou ogen eerder onterecht gestraft bent voor iets met gevaarlijk rijgedrag in snelle bochten, dan kan ik me voorstellen dat je op enig moment sarcastisch kunt zijn...
er is nog sprankje hoop. Aston Martin beweert dat er 1.44 liter in de auto zit maar dat de fia het er niet uit krijgt. Ze overwegen een protest. maar ja... de Fia......
Soms links, soms rechts maar gelukkig altijd geweldig consistent in het inconsistent zijn...
RB jankt, maar dat doet MB net zo hard of harder, van beide partijen jammer. Al vind ik op dit moment wel dat RB wel iets meer reden heeft om te klagen.
Je staat als coureur 32 punten voor en 2 races later buiten je eigen schuld sta je er 8 achter... WK constructeurs klapt ook de andere kant op zo.
Alonso blijft toch een geweldige vent, had eigenlijk liever gezien dat hij hem had gewonnen, maar wat deed hij het mooi en wat een mooie opmerking achteraf over het commentaar van Lewis
Nu maar duimen dat RB in Spa een 1-2 kan scoren om de strijd weer even recht te trekken want klappers horen bij Motorsport maar om zo het WK te verliezen zou wel heel triest zijn.
Groet patrick
Soms links, soms rechts maar gelukkig altijd geweldig consistent in het inconsistent zijn...
RB jankt, maar dat doet MB net zo hard of harder, van beide partijen jammer. Al vind ik op dit moment wel dat RB wel iets meer reden heeft om te klagen.
Je staat als coureur 32 punten voor en 2 races later buiten je eigen schuld sta je er 8 achter... WK constructeurs klapt ook de andere kant op zo.
Alonso blijft toch een geweldige vent, had eigenlijk liever gezien dat hij hem had gewonnen, maar wat deed hij het mooi en wat een mooie opmerking achteraf over het commentaar van Lewis
Nu maar duimen dat RB in Spa een 1-2 kan scoren om de strijd weer even recht te trekken want klappers horen bij Motorsport maar om zo het WK te verliezen zou wel heel triest zijn.
Groet patrick
Mercedes 560 SEC 1986
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Ik vrees ervoor. Marko gaf aan dat ze in Spa waarschijnlijk de vierde motor moeten gebruiken, dus dat worden 5 (?) plaatsen gridstraf voor Max.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
ben er ook bang voor. Daar moeten ze toch als de Fia ook wat aan doen. Je wordt 2x van de baan gebeukt, kost je 2 motoren, je haalt praktisch geen punten door die incidenten. en moet je de volgende race ook nog even paar plaatsen straf nemen. Klopt toch van geen kanten.
regel moet zijn, word je van de baan gebeukt en val je uit of klap je met meer dan 20g de banden in gratis motorwissel.
regel moet zijn, word je van de baan gebeukt en val je uit of klap je met meer dan 20g de banden in gratis motorwissel.
Mercedes 560 SEC 1986
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20669
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
EN je moet ook de reparatiekosten uit je eigen beperkte costcap betalenpvdl79 schreef: ↑03 aug 2021 09:11 ben er ook bang voor. Daar moeten ze toch als de Fia ook wat aan doen. Je wordt 2x van de baan gebeukt, kost je 2 motoren, je haalt praktisch geen punten door die incidenten. en moet je de volgende race ook nog even paar plaatsen straf nemen. Klopt toch van geen kanten.
greetingz,
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
De stewards wijzen een schuldige aan, ik zou zeggen in dat geval moet het team waar de aangewezen schuldige voor rijdt deels of geheel de schade vergoeden aan de andere teams (ja, ook als je er eentje uitkegelt die op zijn beurt weer een ander meeneemt). Of je laat de budgetcap gewoon niet gelden voor herstel/vervangwerk aan schade door toedoen van een ander.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Hoewel men heeft laten blijken dat dit zeker niet de bedoeling was, maar er is best een scenario te bedenken dat het voor hem ongunstig zou zijn uitgevallen als hij wel binnen was gekomen, als eerste helemaal aan het begin van de pitstraat, en dan komt daar iedereen nog eens achteraan die in onbepaalde volgorde bij hun stalletje moeten stoppen, en weer wegrijden...
Nu eindigde hij alsnog achteraan, maar wel met een bak minder chaos...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
had een gat moeten laten valen en dan ineens volgas de pitstraat in. de rest zou dat niet doen, want die gingen toch de pit is en dan heb je misschien net tijd genoeg om voordat de rest komt al weg te rijden
Mercedes 560 SEC 1986
- Jeroen
- Berichten: 25766
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Dan nog had hij achteraan vanuit de pits moeten starten. Het was namelijk een formationlap achter de safetycar. Dan kun je niet zomaar een gat trekken van 25+ seconden (sowieso onmogelijk in 1 rondje) en daarna voor de rest de pitstraat uit. Jij moet wachten tot na de start de laatste auto gepasseerd is. Pas dan gaat het licht aan het eind van de pitstraat op groen.
Het was gewoon een strategische miskleun. Dat doen ze wel vaker en winnen dan alsnog. En nee ik heb geen oranje bril op. Ik keek al F1 van voordat Gijs van Lennep een keer meedeed.
Maar de absolute veramerikanisering maakt het er niet leuker op.
gr J
Het was gewoon een strategische miskleun. Dat doen ze wel vaker en winnen dan alsnog. En nee ik heb geen oranje bril op. Ik keek al F1 van voordat Gijs van Lennep een keer meedeed.
Maar de absolute veramerikanisering maakt het er niet leuker op.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Och, wat was dit gaaf, de helmet cam van Alonso! Mag wat mij betreft wel standaard erbij.
EDIT: link ipv embedded want FOM laat embedden weer niet toe
https://www.youtube.com/watch?v=IBJWLDEexDo
EDIT: link ipv embedded want FOM laat embedden weer niet toe
https://www.youtube.com/watch?v=IBJWLDEexDo
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection