Mercedes me Charge
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 22 dec 2020 16:42
- Mercedes-Benz: EQC
Een maand terug een EQC aangeschaft. Tot nu toe zeer tevreden. Maar de ondersteuning kon veel beter. Dat in deze tijden het niet evident us om persoonlijke. bijstand te krijgen is heel begrijpelijk. Maar een helpdesk die niet meer reageert ondanks beloften is wat anders. Ik heb een laadkaart aangevraagd en om die te activeren moet je héél veel geduld hebben. De begeleidende brief stelt niets voor want die informatie leidt nergens toe. Meer dan een uur gezocht op de website en met veel vallen en opstaan ben ik er geraakt. Het geeft mij het onzalige gevoel dat Mercedes precies niet klaar is om de elektrische weg op te gaan en dat iedereen daar zelf nog zoekende is. Het feit dat nu al wordt aangekondigd dat in 2021 het laadvermogen wordt opgetrokken naar 11KWH versterkt dit die indruk des te meer. Hebben ze dan hun huiswerk niet gemaakt? Je zou meer mogen verwachten van de ster...
We zijn ondertussen eind 2023 en de reaktie-tijd van de Mercedes helpdesks is nog steeds om te janken. Een vraag aan Mercedes Me support is na twee maanden nog steeds niet beantwoord; 6 weken geleden heb ik een Me Charge laadkaart aangevraagd die binnen 6 werkdagen zou geleverd worden, niet dus ... Hun ondersteuning is dus wel allesbehalve een ster