Nederlandse politie kiest voor Mercedes-Benz
ook weer lekker de dwarsheid van nederland, flippers vast kitten (terwijl dit in hun geval wel eens stuk fijner rijd).
en vervolgens ook te zuinig zijn voor LED verlichting voor een beetje fatsoenlijk licht ipv van dat halogeen kaarslicht.
En vervolgens een Kuch ander duits merk aanschaffen met de oude trage vervuilende VAG Motor.
en vervolgens ook te zuinig zijn voor LED verlichting voor een beetje fatsoenlijk licht ipv van dat halogeen kaarslicht.
En vervolgens een Kuch ander duits merk aanschaffen met de oude trage vervuilende VAG Motor.
- 1967
- Berichten: 455
- Lid geworden op: 20 feb 2017 13:45
- Mercedes-Benz: op zoek naar een mooie bolhoed uit de jaren 60 :)
- Specialisatie: turbo-tuning, laswerk, draaien
dat maakt dus het grootste probleem van Nederland weer zichtbaar,
De duur betaalde top(kuch) managers, en andere veels te duur betaalde kantoorbanen bij justitie,
hebben geen enkel idee wat de gewone agent
op straat nu werkelijk aan bezigheden en benodigdheden nodig heeft.
Dan krijg je idd van dit soort kluchten en komedie... en de agent die er dagelijks mee mag werken is de spreekwoordelijke vleesworst..
De duur betaalde top(kuch) managers, en andere veels te duur betaalde kantoorbanen bij justitie,
hebben geen enkel idee wat de gewone agent
op straat nu werkelijk aan bezigheden en benodigdheden nodig heeft.
Dan krijg je idd van dit soort kluchten en komedie... en de agent die er dagelijks mee mag werken is de spreekwoordelijke vleesworst..
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Ze zijn gekozen door de agenten.
Politie geeft specs op en een fabrikant mag dan een prototype bouwen. Daarna gaan een groep agenten hem testen. Die mogen voorkeur geven. De totale kosten wegen natuurlijk ook mee.
P.s. Zonder flipperen is de B in 90% van de gevallen sneller dan met flipperen.
Een politieauto heeft een redelijk grote kans op schade. Ik snap dus best dat er halogeen in zit.
Politie geeft specs op en een fabrikant mag dan een prototype bouwen. Daarna gaan een groep agenten hem testen. Die mogen voorkeur geven. De totale kosten wegen natuurlijk ook mee.
P.s. Zonder flipperen is de B in 90% van de gevallen sneller dan met flipperen.
Een politieauto heeft een redelijk grote kans op schade. Ik snap dus best dat er halogeen in zit.
- plorie
- Berichten: 20882
- Lid geworden op: 06 dec 2010 18:17
- Mercedes-Benz: S500 W221 (ex W211 E320cdi Avantgarde, W220 S320/S320cdi/S500L, W210/S210 E430)
- Locatie: Papendrecht
Je bedoelt dat onderbuikgevoel dat iedereen in Nederland tot 'expert' maakt, waar veel talkshows mee gevuld worden, maar wat in feite een hoop nonsens is? Dat is het grootste probleem in Nederland?1967 schreef:dat maakt dus het grootste probleem van Nederland weer zichtbaar,
Raimon schreef:Ze zijn gekozen door de agenten.
Logboek S500.
Is dat zo? De politie vindt die auto nl. behoorlijk snel (ze hebben eigenlijk alleen klachten over de ruimte op de achterbank), dat staat haaks op mijn ervaringen. Daarom dacht ik dat deze 220d's niet meer standaard waren en motorisch waren aangepast richting 220 pk / 450 Nm of zoiets.Raimon schreef:Nee. Dat brengt niets
Deze gebruiker heeft een permanente ban gekregen wegens aanhoudend zaniken.
- TheDiver
- Berichten: 4284
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500 / A169 A160 / W208 CLK200
- Specialisatie: Wereldreiziger
Met de klachten over de achterbank, daar is niks mis mee hoor..... ruimte zat.Funswijk schreef:Is dat zo? De politie vindt die auto nl. behoorlijk snel (ze hebben eigenlijk alleen klachten over de ruimte op de achterbank), dat staat haaks op mijn ervaringen. Daarom dacht ik dat deze 220d's niet meer standaard waren en motorisch waren aangepast richting 220 pk / 450 Nm of zoiets.Raimon schreef:Nee. Dat brengt niets
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
- gfgf
- Donateur
- Berichten: 5670
- Lid geworden op: 11 jan 2014 12:20
- Mercedes-Benz: W213 E220d '16 "Karl", S210 E430T Avantgarde '98 "Joop" (ex: W126 2800SS '82 "Henk")
- Specialisatie: tobben
- Locatie: Mittelhessen/Midden Holland
Met die getywrapte wieldoppen hoeven ze in ieder geval niet te vrezen voor al te veel remstof.
"To get back my youth I would do anything in the world, except take exercise, get up early, or be respectable." (Oscar Wilde)
W213 E220d '16 "Karl" | S210 E430T '98 "Joop" | ex W126 280SE '82 "Henk"
W213 E220d '16 "Karl" | S210 E430T '98 "Joop" | ex W126 280SE '82 "Henk"
https://www.autoblog.nl/nieuws/nederlan ... sse-117094TheDiver schreef: Met de klachten over de achterbank, daar is niks mis mee hoor..... ruimte zat.
Deze gebruiker heeft een permanente ban gekregen wegens aanhoudend zaniken.
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Nee niet gechipt. Er zijn ook gewoon mensen die tevreden zijn.Funswijk schreef:Is dat zo? De politie vindt die auto nl. behoorlijk snel (ze hebben eigenlijk alleen klachten over de ruimte op de achterbank), dat staat haaks op mijn ervaringen. Daarom dacht ik dat deze 220d's niet meer standaard waren en motorisch waren aangepast richting 220 pk / 450 Nm of zoiets.Raimon schreef:Nee. Dat brengt niets
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Er zijn korpsen die liever een ander merk rijden. Wanneer iemand tegen zijn zin iets moet doen dan zal hij nooit positief zijn en het mogelijk een beetje helpen om nog erger te krijgen.
Je ziet het ook heel erg met vrachtwagenchauffeurs. Ze een Scania man niet in een Volvo. Of een DAF man niet in een MB. Deze auto’s zullen snel naar de klote geholpen worden.
Je ziet het ook heel erg met vrachtwagenchauffeurs. Ze een Scania man niet in een Volvo. Of een DAF man niet in een MB. Deze auto’s zullen snel naar de klote geholpen worden.
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Zo, da’s een apart volk, dan! Ik moest ook wel eens in een Toyota rijden. Ik zit daar zo slecht in, verschrikkelijk. Maar om dat ding dan maar onklaar of kapot te maken ging me te ver.Raimon schreef:Er zijn korpsen die liever een ander merk rijden. Wanneer iemand tegen zijn zin iets moet doen dan zal hij nooit positief zijn en het mogelijk een beetje helpen om nog erger te krijgen.
Je ziet het ook heel erg met vrachtwagenchauffeurs. Ze een Scania man niet in een Volvo. Of een DAF man niet in een MB. Deze auto’s zullen snel naar de klote geholpen worden.
misschien m’n ouders toch maar eens bedanken voor de opvoeding die ik heb gekregen
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij