Wen maar vast aan het touchscreen, over een paar jaar hebben ze het allemaal, de W206 krijgt hem ook.
Dat vind ik wel een leuk vergelijk dit...Borgmonster schreef: ↑04 okt 2020 18:38 Alle mechanische onderdelen zijn onderhevig aan slijtage, is het algemene idee. Nu valt dat wel mee bij een goed ontwerp...
Welke idioot heeft dan verzonnen dat ik nu zoveel effort moet steken in het te weten te komen hoe laat het is?
Dat is om wakker te blijven, zodat (omdat als n camera ziet dat je je oogjes luikt) de auto niet vanzelf stopt...Marco schreef: ↑05 okt 2020 08:00Dat vind ik wel een leuk vergelijk dit...Borgmonster schreef: ↑04 okt 2020 18:38 Alle mechanische onderdelen zijn onderhevig aan slijtage, is het algemene idee. Nu valt dat wel mee bij een goed ontwerp...
Al die mechanische verslijtende onderdelen die zijn nog lang niet uit de running als dat 2 cent kostende prut ICtje besluit er mee op te houden...
Probleem bij dat 2 cent kostende prut ICtje is dat daarmee een hele unit vervangen moet worden...
Dus:
- mechanisch klokje kapot (hoe dan? die dingen draaien 100 jaar als het moet) = klokje uitwisselen
- digitale klok in je flashy digitale multi media ultra wide (of long) screen kapot = een half auto interieur vervangen of minimaal verbouwen...
Welke idioot heeft dan verzonnen dat ik nu zoveel effort moet steken om te weten te komen hoe laat het is?
Even op de klok kijken gaat toch veel sneller?![]()
Ik vond dat klokje in mijn W222 kneiter lelijk en heb mijn telefoon houder er overheen gehangen. Net als dat grootvaders 'opa' stuur dat je verplicht was te bestellen voor 700, vreselijk. Voor de rest een prima auto, rij er al 5 jaar in. Nu wachten op de S73Borgmonster schreef: ↑03 okt 2020 00:30 Ik vind in mijn W205 het lichtje op de usb lader al irritant in het donker. Hoe zal dat zijn met zo’n megascherm? Of gaat dat automatisch uit als het donker wordt?
Ennuh: een S zonder klokje? Manmanman.