Mercedes-Benz onthult nieuwe A-Klasse (W177)

De laatste Mercedes-Benz nieuwtjes vind je hier.
georgenl

Re: Mercedes-Benz onthult nieuwe A-Klasse (W177)

Berichtdoor georgenl » 04 dec 2018 20:23

Wpbm schreef:Vandaag gebeld door de dealer en afspraak gemaakt op 28 en 29 november. Kan je hierna vertellen wat ze gedaan hebben. Ik heb een leaseauto en betaal er niet voor. Daarnaast nog een klacht over de verwarming die bij de start extreem gaat verwarmen en daarna koelen. Gaan ze ook naar kijken, hebben twee auto's met hetzelfde probleem.

Update: na 3 dagen bij de dealer is het voor elkaar. Wel eerst abonnement betalen via de Mercedes me shop, de volgende ochtend werkte Apple Carplay. Volgens Mercedes schakelt carplay o.a de Mercedes navigatie uit, blijft gewoon werken als je via home de normale navigatie weer kiest. Gesproken berichten en Whatsapp werkt prima en muziek kiezen is ook iets prettiger.
Kachel is ook hersteld, doet nu normaal z’n werk zonder extreme reacties.

Weet je ook of dit een hardware aanpassing is? Of alleen maar de software. Heb je ook DAB+ in je auto. Mijn auto is wel voorbereid voor digitale radio, maar kan nergens de update of activering vinden.
Hoor graag van jou.

Wpbm
Mercedes-Benz: W177 A200 AMG DGT-7 nachtzwart. Multibeam LED, widescreen 10 inch, keyless go, stoelverwarming, soundsystem, sfeerverlichting, voorverwarmingsinstallatie

Berichtdoor Wpbm » 04 dec 2018 22:58

Alleen software aanpassing, je kan nu ook via de Mercedes Me DAB + kiezen.
Door de smartphone integratie krijg je ook de mogelijkheid om radiostreams te luisteren

zaka
Mercedes-Benz: A250

Berichtdoor zaka » 05 dec 2018 13:17

Dank je wel! Nog steeds niet toegekomen om mooie foto's te maken van buiten. Te druk met rijden haha.