hallo
je zal met je auto toch naar lelystad moeten om hem op de testbaan te zetten
wat maakt het dan nog uit of je er er een 5 of 6 cilinder of v8 inbouwd ?
270 cdi Motor en Automaat
- Bas Timmermans
- Berichten: 2196
- Lid geworden op: 14 aug 2007 20:30
- Mercedes-Benz: Lexus IS300h
- Locatie: Harkstede
- Contacteer:
Auto uit 1991 wordt voorzien van Chassis (met chassisnummer) uit 1981 en met een motor die in dat type pas vanaf 2002 geleverd is. Deze combinatie levert nooit een wagen die zo conform een typegoedkeuring is. In dat geval zal onderzoek moeten uitwijzen wat de datum kenteken gaat worden. Als je pech hebt 2002 of 1991 maar nooit 1981.
Kijk de volgende tekst er maar eens op na:
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... tuigen.htm
Zie tekst bij 2e bullit.
Dit is nog eens los van het feit dat een kenteken uberhaupt geweigerd kan worden omdat niet is vastgesteld of het chassis uit 1981 de krachten van de moderne 270 CDI kan hebben. Dan kom je al snel op Lelystad terecht om het een en ander te testen. Ik kan je verzekeren dat dit kostbaar is.
Als je dit wil zoek dan een voertuig met deze specificaties in een ander eu land dan mogen wij je geen kenteken onthouden ook al is het ernstig aangepast. Lang leve europa
Kijk de volgende tekst er maar eens op na:
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... tuigen.htm
Zie tekst bij 2e bullit.
Dit is nog eens los van het feit dat een kenteken uberhaupt geweigerd kan worden omdat niet is vastgesteld of het chassis uit 1981 de krachten van de moderne 270 CDI kan hebben. Dan kom je al snel op Lelystad terecht om het een en ander te testen. Ik kan je verzekeren dat dit kostbaar is.
Als je dit wil zoek dan een voertuig met deze specificaties in een ander eu land dan mogen wij je geen kenteken onthouden ook al is het ernstig aangepast. Lang leve europa
Its beyond my control but, diesel rules!
- ingmar
- Berichten: 3962
- Lid geworden op: 13 jun 2006 23:08
- Mercedes-Benz: Geen Mercedes meer, wel een C6 2.7 Hdi
- Specialisatie: W210 Algemeen + PPO
- Locatie: Amsterdam
De U-bocht constructie via de Engelse MOT zoals dat ook met kit-cars gedaan wordt bedoel je dus ?Bas Timmermans schreef: Als je dit wil zoek dan een voertuig met deze specificaties in een ander eu land dan mogen wij je geen kenteken onthouden ook al is het ernstig aangepast. Lang leve europa
Grtz,
Ingmar
Mijn "Nieuwe "/"Groene" E W210 E300 TD en Auto van de maand augustus 2009
S210 MkII E320 Designo de nieuwste aanwinst.
S210 MkII E320 Designo de nieuwste aanwinst.
- Bas Timmermans
- Berichten: 2196
- Lid geworden op: 14 aug 2007 20:30
- Mercedes-Benz: Lexus IS300h
- Locatie: Harkstede
- Contacteer:
Elk voertuig dat in een EU land een kenteken heeft (gehad) kan in NL een kenteken krijgen indien de papieren bij het voertuig zijn en het voertuig hoort bij die papieren.
Zo zijn het merendeel van de 2 jaar geleden afgebrande wrakken uit Parijs hier gekentekend. Ik ben geen voorstander maar de regels zijn wel zo. Dus zie je iets leuks in Duitsland en heeft het een Duits kenteken dan kun je er dus zeker mee gaan rijden in NL.
Bas
Zo zijn het merendeel van de 2 jaar geleden afgebrande wrakken uit Parijs hier gekentekend. Ik ben geen voorstander maar de regels zijn wel zo. Dus zie je iets leuks in Duitsland en heeft het een Duits kenteken dan kun je er dus zeker mee gaan rijden in NL.
Bas
Its beyond my control but, diesel rules!
Goedenavond,
Met belangstelling lees hier op het forum over jou project met de 270cdi motor. Is het gelukt om de cdi in de Gklasse te zetten?
Zelf ben ik bezig met een 270cdi in een W126 te plaatsen. Zie deze link: http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Graag zou hierbij wat advies kunnen gebruiken. Ik zit met een aantal probleempjes. Kun je reageren op mijn
email: xxxxxxxxxxxxxx
Alvast bedankt,
Gijs
Met belangstelling lees hier op het forum over jou project met de 270cdi motor. Is het gelukt om de cdi in de Gklasse te zetten?
Zelf ben ik bezig met een 270cdi in een W126 te plaatsen. Zie deze link: http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Graag zou hierbij wat advies kunnen gebruiken. Ik zit met een aantal probleempjes. Kun je reageren op mijn
email: xxxxxxxxxxxxxx
Alvast bedankt,
Gijs
Moderator Quarter schreef:
Geen telefoonnummers en/of emailadressen in berichten a.u.b. Wissel deze uit via de PB knop.
Link naar de W126 club ook weggehaald, kun je toch niet in, heb je een naam en ww voor nodig.
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Heb nog een automaatbak liggen, zit aan een OM613, 3,2. Blok en bak moeten er uit, zit in n g. Motor is besproken maar bak niet
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed