A111 097 01 28 KZ nieuw zoek ik voor de R208/ A208 automaat .
Of een nette gedemonteerder supercharger incl. De elektro magnetische poeli.
Met minder dan 185.000 op de teller
Elektromagnetische poelie / koppeling
Voor de kompressor/ supercharger
Hopelijk heeft iemand een tip.
Al dat bedankt .
Elektromagnetische poelie gezocht voor de supercharger van clk230 197pk A208
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Hoi, Venyard al geprobeerd?
Voor mij wat uit de buurt maar je kan op je auto zoeken en dan kijken of het onderdeel mss al gedemonteerd is, schijnt wel aardig te kloppen.
Succes!
Voor mij wat uit de buurt maar je kan op je auto zoeken en dan kijken of het onderdeel mss al gedemonteerd is, schijnt wel aardig te kloppen.
Succes!
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Beste,
Je kan ook Chargertech in Mill eens proberen, die hebben een hele berg van dat soort spullen. Wel even bellen, op de site zal het niet staan.
https://www.chargertech.nl/
Je kan ook Chargertech in Mill eens proberen, die hebben een hele berg van dat soort spullen. Wel even bellen, op de site zal het niet staan.
https://www.chargertech.nl/
Hallo Ron-3 ,
Dat kap draaide sinds een week opeens mee vanaf start af aan.
Dus zonder gas geven normaal pas vanaf 2500t als je gas geeft nu gelijk al.
(Magneet gister doorgesneden die werkt goed).
Na alles terug er in kan pas auto worden doorgesneden.
Auto had opeens geen enkele druk meer auto kwam op snelweg bijna tot stilstand ging opeens Max 20km per uur..
De compressor maakte steeds meer herrie en die dag werd het opeens heel erg dat geluid een soort ratelend geluid.
Ik heb de volledige komoressor uitgebouwd en uit elkaar gehaald (C230 M62 )
Er zast nog maar een eetlepel olie in de kop de rest was er via de as uitgelopen.
Die rubber afdichtting in die pakkingring is helemaal hard dus die gaat niet meer afsluiten.
Daar heb ik een nieuwe voor nodig , geen gebruikte.
( nog niet gevonden als je een tip hebt?)
En de 2 rotors leken ook wel lichte krasschade ( bramen)te hebben van iets wat misschien door de luchtinlaat naar binnen is gezogen.
Heb alles goed schoongemaakt en schade op zijkant vd rotors glad geschuurd.
Bedankt alvast
Dat kap draaide sinds een week opeens mee vanaf start af aan.
Dus zonder gas geven normaal pas vanaf 2500t als je gas geeft nu gelijk al.
(Magneet gister doorgesneden die werkt goed).
Na alles terug er in kan pas auto worden doorgesneden.
Auto had opeens geen enkele druk meer auto kwam op snelweg bijna tot stilstand ging opeens Max 20km per uur..
De compressor maakte steeds meer herrie en die dag werd het opeens heel erg dat geluid een soort ratelend geluid.
Ik heb de volledige komoressor uitgebouwd en uit elkaar gehaald (C230 M62 )
Er zast nog maar een eetlepel olie in de kop de rest was er via de as uitgelopen.
Die rubber afdichtting in die pakkingring is helemaal hard dus die gaat niet meer afsluiten.
Daar heb ik een nieuwe voor nodig , geen gebruikte.
( nog niet gevonden als je een tip hebt?)
En de 2 rotors leken ook wel lichte krasschade ( bramen)te hebben van iets wat misschien door de luchtinlaat naar binnen is gezogen.
Heb alles goed schoongemaakt en schade op zijkant vd rotors glad geschuurd.
Bedankt alvast