Gevraagd 4 Elegance velgen voor een W211 E500.
Mvg
Luuk
17 inch Elegance velgen
Wallie
Thx maar dit zijn geen Elegance velgen. Op 17 inch zijn ze vrij zeldzaam. Auto-Timon heeft een W211 E500 staan op 17 inch Élégance velgen. De W211 E500 krijg ik binnenkort maar zoek nog de correcte velgen.
Mvg
Luuk
Thx maar dit zijn geen Elegance velgen. Op 17 inch zijn ze vrij zeldzaam. Auto-Timon heeft een W211 E500 staan op 17 inch Élégance velgen. De W211 E500 krijg ik binnenkort maar zoek nog de correcte velgen.
Mvg
Luuk
- wallietax
- Berichten: 6395
- Lid geworden op: 04 jul 2005 22:42
- Mercedes-Benz: W211 E270 CDI
- Locatie: Doetinchem
- Contacteer:
Schiet mij maar lek dan!
Gr.wallietax
Gr.wallietax
- Bijlagen
-
- 0816228C-D762-4574-9469-364570647616.png (824.92 KiB) 584 keer bekeken
-
- 0670F1E7-2A8C-4402-9E38-0193AA33BBDF.png (833.4 KiB) 583 keer bekeken
Gr.wallietax
Denk dat ze verschillend lijken omdat de ene set mooi gepoetst is en de andere set niet.
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Het is niet gepolijst maar afgedraaid, en dat kun je gewoon laten herstellen als die zg. diamond cut zoals dat heet verweerd is...
Niet echt goedkoop, maar toch te doen als je het heel graag wil (volgens mij ben je iets van 150/200 per velg kwijt.)
Dus het loont in dat geval om een setje zo goedkoop mogelijk te kopen, en daarna te laten opknappen, kom je een nette set tegen die al tekenen heeft maar nog niet zo heel erg, dan kost die namelijk al best geld en dat zit je nog te twijfelen...
Niet echt goedkoop, maar toch te doen als je het heel graag wil (volgens mij ben je iets van 150/200 per velg kwijt.)
Dus het loont in dat geval om een setje zo goedkoop mogelijk te kopen, en daarna te laten opknappen, kom je een nette set tegen die al tekenen heeft maar nog niet zo heel erg, dan kost die namelijk al best geld en dat zit je nog te twijfelen...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- TheDiver
- Berichten: 4278
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500 / A169 A160 / W208 CLK200
- Specialisatie: Wereldreiziger
Paar weken terug 2 van deze setjes gekocht die in nieuwstaat waren voor 175,- per set en nog met goede banden ook. 1 set via een tip van wallietax
Grtzz
Grtzz
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
Heren THX
Velgen zijn binnen. Moeten wel worden opgeknapt. Een moet gericht worden. De elegance zijn two tone velgen. CNC afdraaien, richten en poedercoaten. EUR 625 ex btw voor het opknappen en EUR 200 voor de aanschaf. Dan heb je wel fabrieksnieuwe 17 inch elegance velgen.
Velgen zijn binnen. Moeten wel worden opgeknapt. Een moet gericht worden. De elegance zijn two tone velgen. CNC afdraaien, richten en poedercoaten. EUR 625 ex btw voor het opknappen en EUR 200 voor de aanschaf. Dan heb je wel fabrieksnieuwe 17 inch elegance velgen.
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8031
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Met two-tone bedoel je dan waarschijnlijk: poedercoaten, en daarna de "spaken" afdraaien?Palluuk schreef: ↑27 jan 2021 19:37 Heren THX
Velgen zijn binnen. Moeten wel worden opgeknapt. Een moet gericht worden. De elegance zijn two tone velgen. CNC afdraaien, richten en poedercoaten. EUR 625 ex btw voor het opknappen en EUR 200 voor de aanschaf. Dan heb je wel fabrieksnieuwe 17 inch elegance velgen.
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z