Kan aan de overlap bussen in het valvebody liggen. Je zegt dat de toeren ook schommelen (flairing) dit is wel een kenmerk van ruimte op de pasbussen in het klepblok...(valvebody) als je weet dat het klepblok van de cls goed is zal ik deze wisselen is een uurtje werk.
Ik heb in mijn clk 500 alle bussen in het klepblok vv door sonnax bussen en transgo.
Succes iig!
W211 e55 automaatbak
-
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 13 jan 2011 22:07
- Mercedes-Benz: W202 c240 sport '97 - w210 e270 cdi '01 - w210 e55 amg '99 - w211 e320 cdi '03 -w211 e55 v8 kompressor '03-w211 e320 cdi designo '03
Gisteren avond mijn oude kleppenblok overgezet,opzich makkelijk te doen.
Terugweg naar huis reed de auto super,vandaag ook probleemloos gereden.
Net mijn auto gewassen en daarna even naar de supermarkt gegaan toen ik wegreed bij de supermarkt wou hij niet schakelen naar zijn 2e versnelling.
Ongeveer bij 5000toeten klapte met een flinke bonk naar zn 2 en daarna schoot die in noodloop.
Nu brand ook het motorlampje,ik vind het maar raar
Heledag nergens last van en nu weer dit.
Morgen maar uitlezen als ik er kan komen in noodloop
Terugweg naar huis reed de auto super,vandaag ook probleemloos gereden.
Net mijn auto gewassen en daarna even naar de supermarkt gegaan toen ik wegreed bij de supermarkt wou hij niet schakelen naar zijn 2e versnelling.
Ongeveer bij 5000toeten klapte met een flinke bonk naar zn 2 en daarna schoot die in noodloop.
Nu brand ook het motorlampje,ik vind het maar raar
Heledag nergens last van en nu weer dit.
Morgen maar uitlezen als ik er kan komen in noodloop
-
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 13 jan 2011 22:07
- Mercedes-Benz: W202 c240 sport '97 - w210 e270 cdi '01 - w210 e55 amg '99 - w211 e320 cdi '03 -w211 e55 v8 kompressor '03-w211 e320 cdi designo '03
Die had ik gereset naardat ik alles verwisseld had,ik vind het raar dat het pas naar 100km is en niet gelijk gistere avond.Evan schreef:Kan het niet zijn dat de adaptiewaarde van dit kleppenblok anders is waardoor hij nog lerende is, noodloop ja natuurlijk wel raar
- ElGriffo
- Berichten: 8356
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
Bij mijn E55 ging de motor ook in noodloop en dat was door een te kort aan bakolie en daarmee beveiligd de auto verdere schade aan de bak door de motor op “slot” te gooien.
Is het oliepeil 100% goed ?
Moest daarna met Xentry gewist worden lukte niet met mijn carsoft
Is het oliepeil 100% goed ?
Moest daarna met Xentry gewist worden lukte niet met mijn carsoft
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 17 apr 2019 18:59
- Locatie: Omgeving Zwolle
@ ElGriffo:
Kun je met icarsoft de temperatuur vd automaatolie ook uitlezen?
Bvd
Kun je met icarsoft de temperatuur vd automaatolie ook uitlezen?
Bvd
- ElGriffo
- Berichten: 8356
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
Dat kan ik wel als het goed is
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 17 apr 2019 18:59
- Locatie: Omgeving Zwolle
ElGriffo schreef:Dat kan ik wel als het goed is
Top bedankt voor je snelle reactie.
Ik ben aan bet kijken naar een Icarsoft Mb V2.0 namelijk.
Ik ga binnenkort de TCC solenoid (lockup) vervangen en dan os net wel prettig om de temperatuur te kunnen uitlezen voor het juiste niveau.
- ElGriffo
- Berichten: 8356
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
Wij hebben een iets andere volgens mij
- Bijlagen
-
- 26594897-ADF4-43A6-8DE5-127868098B7E.jpeg (75.39 KiB) 637 keer bekeken
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 13 jan 2011 22:07
- Mercedes-Benz: W202 c240 sport '97 - w210 e270 cdi '01 - w210 e55 amg '99 - w211 e320 cdi '03 -w211 e55 v8 kompressor '03-w211 e320 cdi designo '03
ElGriffo schreef:Bij mijn E55 ging de motor ook in noodloop en dat was door een te kort aan bakolie en daarmee beveiligd de auto verdere schade aan de bak door de motor op “slot” te gooien.
Is het oliepeil 100% goed ?
Moest daarna met Xentry gewist worden lukte niet met mijn carsoft
Ik heb hem met xentry uitgelezen en kreeg ook de melding dat mijn oliepeil te laag was alleen dit was gewoon in orde.
Toch maar het oude kleppenblok terug gezet maar wel de printplaat en soleniod's uitgewisseld en nu rijd die weer goed gelukkig
Grt
-
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 17 apr 2019 18:59
- Locatie: Omgeving Zwolle
Ja die is inderdaad iets anders...ElGriffo schreef:Wij hebben een iets andere volgens mij
-
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 13 jan 2011 22:07
- Mercedes-Benz: W202 c240 sport '97 - w210 e270 cdi '01 - w210 e55 amg '99 - w211 e320 cdi '03 -w211 e55 v8 kompressor '03-w211 e320 cdi designo '03
Sorry voor de late reactie..Saffron schreef:@Jordy
Alles goed gekomen met de automaat?
De automaat schakeld weer als normaal
Kleppenblok was de boosdoener
Grt