Vito w639 turbo druk valt even weg

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Svosse
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2019 21:33
Mercedes-Benz: Vito w639

20 mei 2019 21:48

Goedenavond. Ik ben nu een half jaar in het bezit van een hele mooie vito automaat. Maar onder de kap zit het aardig tegen. De versnellingsbak is compleet gereviseerd. Na het ophalen van de auto reed ik vrolijk door de buurt en toen ik eenmaal de snelweg op ging viel na een tijdje de turbodruk even weg(ongeveer een kilometer) en daarna pakte hij weer op en spoot vooruit. Terug naar de garage. Die hebben van alles vervangen. Luchtmassameter luchtdrukverachilsensor luchtfilter versnellingspook niks hielp. Toen heeft de versnellingsbakfirma de lock Up vast gezet en zij dat het zo goed te doen was. Afijn, je rijd super hoog in toeren en je rijd niet echt met een prettig gevoel. Daarna is nog een keer de bak gereviseerd en die zit er nu weer onder. Het probleem met de wegvallende turbo blijft. De auto uit laten lezen met een Mercedes kast, die gaf aan dat er een storing in de versnellingsbak zit op een magneetventiel in de versnellingsbak. 'Maar er zit al een 2e brein in. De garage weet het niet meer en ik al helemaal niet... hoop dat iemand me misschien kan helpen. Ga nog proberen om de foto's van de storingen mee te sturen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gr Stan
Bijlagen
IMG_8717.JPG
IMG_8717.JPG (300.78 KiB) 375 keer bekeken
IMG_8718.JPG
IMG_8718.JPG (217.83 KiB) 375 keer bekeken
IMG_8719.JPG
IMG_8719.JPG (241.83 KiB) 375 keer bekeken
IMG_8720.JPG
IMG_8720.JPG (333.35 KiB) 375 keer bekeken
Plaats reactie