Net mijn auto opgehaald en heerlijk genoten van de rit.
Spint als een kat.
Ik ben weer erg in mijn nopjes.
Ed
S203 C200 kompressor (2004)loopt ineens heel slecht
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Top!
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Mooi om te lezen Ed dat je zo lekker uit de brand geholpen bent. Top forum !deregt schreef:Net mijn auto opgehaald en heerlijk genoten van de rit.
Spint als een kat.
Ik ben weer erg in mijn nopjes.
Ed
Net op tijd om te gaan genieten ve prachtig voorjaar
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- W204Avantgarde
- Berichten: 4072
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
En weer één...
- deJongTimer
- Donateur
- Berichten: 1622
- Lid geworden op: 21 jul 2018 13:27
- Mercedes-Benz: MB SLK350 R171
- Locatie: Kop Noord-Holland
Na zoveel lovende woorden in het vorige topic verbaast het me niets
Je word zo nog een zeer bekende Limburger
Succes maar weer, gaat vast weer goed komen.
Je word zo nog een zeer bekende Limburger
Succes maar weer, gaat vast weer goed komen.
Ervaring delen is Kennis vermenigvuldigen.
- W204Avantgarde
- Berichten: 4072
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
De Kompressor motor heeft een enkele "open"ketting, deze zou ik tussen 200 en max 250dkm vervangen.
De CGI turbo motor heeft een gesloten ketting, deze is stukken degelijker, hoelang deze meegaat is nog de vraag aangezien deze motoren nog niet heeel oud zijn.
De V6/V8 enz zijn dubbel uitgevoerd en degelijk buiten de ballansas om
De CGI turbo motor heeft een gesloten ketting, deze is stukken degelijker, hoelang deze meegaat is nog de vraag aangezien deze motoren nog niet heeel oud zijn.
De V6/V8 enz zijn dubbel uitgevoerd en degelijk buiten de ballansas om