Hoe maak ik m'n E500 V8 luidruchtiger?
Probleem is wel dat alleen omstanders kunnen ''genieten'' van je sound, een 211 is toch zodanig gedempt dat je binnen in de auto weinig hoort van het betere las- en snijwerk.
After all is said & done, a lot more is said, than done.
- JosCLK
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: 24 mei 2006 10:00
- Mercedes-Benz: SL63 AMG R231 2017
- Locatie: West-Friesland
Zijn de meningen over verdeeld in het geval het een Exhaust Cutout betreft, zie de reacties bij het betreffende filmpje. Gaat onder meer over de kwaliteit van het laswerk en de plaatsing van de Cutout.bofkont schreef:Schijnt vrij simpel te zijn met deze blokken, en met behoud van originele looks.
Dit bedrijf moet erg goed zijn.
http://maxiperformance.nl/
-
- Berichten: 386
- Lid geworden op: 21 feb 2017 11:19
- Mercedes-Benz: SLK230 kompressor
- Specialisatie: kompressor tuning
dit laswerk is nog slechter dan mijn amateur laswerk met low budget lastoestelletjeJosCLK schreef:Zijn de meningen over verdeeld in het geval het een Exhaust Cutout betreft, zie de reacties bij het betreffende filmpje. Gaat onder meer over de kwaliteit van het laswerk en de plaatsing van de Cutout.bofkont schreef:Schijnt vrij simpel te zijn met deze blokken, en met behoud van originele looks.
Dit bedrijf moet erg goed zijn.
http://maxiperformance.nl/
vooral geduld hebben, afspraak maken en andere potjes laten steken, normaalgezien is behoud van de huidige look zeker en vast mogelijk
Volg me op instagram: http://www.instagram.com/ndrmini/
youtube: http://www.youtube.com/c/ndrmini
w203 C200K 222pk 300nm met roestpakket (verkocht)
r170 SLK230 met kras/blutspakket
youtube: http://www.youtube.com/c/ndrmini
w203 C200K 222pk 300nm met roestpakket (verkocht)
r170 SLK230 met kras/blutspakket
-
- Berichten: 307
- Lid geworden op: 28 nov 2010 00:03
- Mercedes-Benz: E63S AMG + S63 AMG + Maserati Quattroporte V
Dit vind ik persoonlijk echt de meest kansloze manier om je uitlaat te laten doen. Doe het goed of doe het niet want zo klopt er niks van. Dit is hetzelfde als twee uitlaatdempers ophangen en er maar eentje aansluiten, gevolg is dat de ene zwart is en de ander blinkend schoon... Ook komt het geluid van onderen ipv achterJosCLK schreef:Zijn de meningen over verdeeld in het geval het een Exhaust Cutout betreft, zie de reacties bij het betreffende filmpje. Gaat onder meer over de kwaliteit van het laswerk en de plaatsing van de Cutout.bofkont schreef:Schijnt vrij simpel te zijn met deze blokken, en met behoud van originele looks.
Dit bedrijf moet erg goed zijn.
http://maxiperformance.nl/
Daarnaast ga je problemen krijgen met de APK en, als je aangehouden wordt, ook met oom Agent. Ik heb mijn auto's laten doen bij JM in Dirkshorn omdat ik o.a een bypass op de achterdempers wilde. Naast dat ik zo'n cutout echt sad vind is je uitlaat volgens de wet niet meer gasdicht en dus illegaal.
Door de bypass om mijn dempers heen te leiden en die weer aan te sluiten op de eindstukken is het wettelijk gezien wel gasdicht. Dus geen probleem voor de APK en de Politie kan je niks maken. Heb wel eens op een Politieforum gelezen namelijk dat ze graag (indien ze niet kunnen pakken op geluid) je pakken op het niet gasdicht zijn van de uitlaat met een WOK tot gevolg...
Crooketuning heeft het eerste deel van mijn Quattroporte gedaan, JM het overige deel en het geheel van mijn S63. Het mag even duren daar idd maar kwaliteit is prima
Ik heb mijn einddemper laten vervangen bij Maxiperformance. Niet omdat ik graag een rvs-demper wilde maar omdat een originele demper €450,- kost bij MB. Kostenoverweging dus.
Persoonlijk zou ik voor zo'n auto als die van jou ze links laten liggen. Laswerk is niet om over naar huis te schrijven, demper zit er bij mij scheef onder ivm de ruimte, blijkbaar hadden ze geen andere maat. En ze wilden bij mij een sierstuk monteren formaat kachelpijp, gelukkig wist ik zelf goed wat ik wel, en absoluut niet wilde.
Groeten Erik
Persoonlijk zou ik voor zo'n auto als die van jou ze links laten liggen. Laswerk is niet om over naar huis te schrijven, demper zit er bij mij scheef onder ivm de ruimte, blijkbaar hadden ze geen andere maat. En ze wilden bij mij een sierstuk monteren formaat kachelpijp, gelukkig wist ik zelf goed wat ik wel, en absoluut niet wilde.
Groeten Erik
- Richard-Benz
- Berichten: 660
- Lid geworden op: 18 dec 2009 21:54
- Mercedes-Benz: S204 & W168
- Locatie: Zoetermeer
Ik vraag mij hetzelfde af als davevandeloo; kun je niet gewoon een middendemper verwijderen?