W212 Diffuser en uitlaat Modificatie

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
SomeBodyToKnow
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 okt 2020 02:58
Mercedes-Benz: W212 E200 CGI Pre-Facelift

17 sep 2021 23:30

Beste leden,

Is het mogelijk om een AMG diffuser en uitlaten op een E200 W212 prefacelift zetten? Zo ja, waar kan ik de benodigheden halen en laten monteren? En wat zou ongeveer de prijsindicatie daarvan zijn?
(AMG Diffuser en uitlaten van de facelift zou nog idealer zijn)

In de onderstaande link ziet mijn uitlaat en diffuser er nu uit. (niet mijn auto)
https://autocarsp.blogspot.com/2010/04/ ... 0-cgi.html

Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht! :)
Mark
Berichten: 395
Lid geworden op: 23 jul 2005 17:44
Mercedes-Benz: S212 & W477
Locatie: Regio midden

18 sep 2021 07:40

Het is vast mogelijk, maar tegen welke kosten en moeite?

In mijn logboek zie je wel hoe ik van de traditionele uitlaat de modificatie heb gedaan naar de latere dubbele trapeziumvormige versie. Ik verwacht dat deze onderdelen beter beschikbaar zijn tegen meer redelijke bedragen.

https://www.mercedesforum.nl/forum/view ... 62&t=97371

Succes
SomeBodyToKnow
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 okt 2020 02:58
Mercedes-Benz: W212 E200 CGI Pre-Facelift

19 sep 2021 05:18

Mark schreef: 18 sep 2021 07:40 Het is vast mogelijk, maar tegen welke kosten en moeite?

In mijn logboek zie je wel hoe ik van de traditionele uitlaat de modificatie heb gedaan naar de latere dubbele trapeziumvormige versie. Ik verwacht dat deze onderdelen beter beschikbaar zijn tegen meer redelijke bedragen.

https://www.mercedesforum.nl/forum/view ... 62&t=97371

Succes
Hallo Mark,

Wat een leuke auto heb je! Ik heb ook de E200 CGI maar dan donker grijs.

IK heb je post gelezen en de moeite lijkt me het waard! Jouw auto ziet er na de upgrade een stuk stoerder uit!
Wel heb ik een vraag over de twee uitlaten. Hoe zitten ze vast? Ik zie namelijk niet in de foto hoe zij vast zitten.
Mark
Berichten: 395
Lid geworden op: 23 jul 2005 17:44
Mercedes-Benz: S212 & W477
Locatie: Regio midden

19 sep 2021 20:24

Dankjewel. Ik ben ook nog steeds blij en tevreden met de auto :)

De sierstukken die verwerkt zitten in de bumper zijn gemonteerd in kunststof houders die aan de bumper zitten. De daadwerkelijke uitlaatmond komt wel uit in dit sierstuk maar zit er niet aan gekoppeld/bevestigd.

Ik heb destijds gegoogled en vond wat informatie op motortalk.de
Bij mbgtc.de en ebay heb ik de benodigde onderdelen bij elkaar gesprokkeld. Ik kan de art.nr. nog wel voor je opzoeken als je wilt.

Gr. Mark
SomeBodyToKnow
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 okt 2020 02:58
Mercedes-Benz: W212 E200 CGI Pre-Facelift

20 sep 2021 23:01

Mark schreef: 19 sep 2021 20:24 Dankjewel. Ik ben ook nog steeds blij en tevreden met de auto :)

De sierstukken die verwerkt zitten in de bumper zijn gemonteerd in kunststof houders die aan de bumper zitten. De daadwerkelijke uitlaatmond komt wel uit in dit sierstuk maar zit er niet aan gekoppeld/bevestigd.

Ik heb destijds gegoogled en vond wat informatie op motortalk.de
Bij mbgtc.de en ebay heb ik de benodigde onderdelen bij elkaar gesprokkeld. Ik kan de art.nr. nog wel voor je opzoeken als je wilt.

Gr. Mark
Als je de artikelnummer wilt opzoeken zou dat fijn zijn! :)
Plaats reactie