W177 2e x stil in 6 maanden

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Samuell
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2021 17:25
Mercedes-Benz: A180 (w177)

01 aug 2021 13:19

Hallo allemaal

Ik heb een vervelend probleem met de Mercedes w177 a180. Ik bezit de auto nu ongeveer 6 maanden en er staat 10dkm op.

De auto heeft enkele maanden geleden mij teleurgesteld auto wou niet meer starten en stond een week bij de garage. Storing in een motor computer was het antwoord. Zelf geen verstand ervan was al blij dat ik hem mocht ophalen. Nu staat de auto bijna 2 weken bij louwman . Contact met ze gehad en ze hebben me verteld dat ze een paar stekkers vervangen hebben pinnen waren niet meer goed, de auto heeft even gewerkt maar start nu weer niet.

Wat zijn mijn opties in zo een situatie , ik vertrouw de auto gewoon niet meer en vind het echt niet meer fijn om in deze auto te rijden , Hoelang mag de auto bij de dealer staan voordat ik stappen kan ondernemen. We zijn nu 2 weken verder en geen haar opgeschoten. Er is zelfs contact geweest met daimler in Duitsland is me verteld en die wist het ook even niet.

Kan iemand me hier mee helpen? Wat zijn me rechten worst case scenario dat de auto niet meer aan de praat te krijgen is of als het nog langer duurt?

Bedankt alvast
Plaats reactie