EPC Veranderd ????

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Forumregels
Let bij technische vragen op de regels: #2 Vragen en #3 Antwoorden
motorhan
Mercedes-Benz: W212 250 CGI Avantgarde 2010

Re: EPC Veranderd ????

Berichtdoor motorhan » 06 dec 2018 23:53

Nu kreeg ik deze reactie daar kom ik dus ook niet verder mee.

Ich nehme an, Sie arbeiten für einen Independent Service Provider (ISP) und nutzen das Service & Parts net Portal
Leider gab es bei der automatischen Migration der User von EPC auf Teileinformation im Service & Parts net Portal Schwierigkeiten, sodass noch nicht alle User automatisch migriert sind.

Sollten Sie mit Ihrer User ID und dem zugehörigen Passwort Teileinformation über den Button nicht öffnen können, wenden Sie sich bitte an den First Level Support des Service & Parts net Portals:
Met vr gr
Han
W212 E250 CGI Avantgarde 2010. W168 A160 Avantgarde 2002

Sneaky Pete
Donateur
Mercedes-Benz: R171 SLK 350

Berichtdoor Sneaky Pete » 07 dec 2018 00:54

En wat zegt first level support? Of is dat de afdeling waar je al 5 keer contact mee hebt gehad?
Blijkbaar,dat zeggen ze tenminste, is bij het omzetten van een aantal userid's naar de nieuwe,speciaal voor gewone gebruikers zoals jij en ik, omgeving iets misgegaan. En jouw userid is er daar misschien 1 van zodat je niet meer in kunt loggen. En verwijzen ze je door naar de helpdesk,dat first level support.

motorhan
Mercedes-Benz: W212 250 CGI Avantgarde 2010

Berichtdoor motorhan » 07 dec 2018 10:08

Sneaky Pete schreef:En wat zegt first level support? Of is dat de afdeling waar je al 5 keer contact mee hebt gehad?
Blijkbaar,dat zeggen ze tenminste, is bij het omzetten van een aantal userid's naar de nieuwe,speciaal voor gewone gebruikers zoals jij en ik, omgeving iets misgegaan. En jouw userid is er daar misschien 1 van zodat je niet meer in kunt loggen. En verwijzen ze je door naar de helpdesk,dat first level support.

Daar heb ik inmiddels al meer dan 5 x contact mee gehad en kreeg een nieuwe link en ik moest dan epc- voor de gebruikersnaam zetten maar niets werkt.
Op het oude portaal kan ik nog steeds inloggen en zie dan links een hoop staan waaronder EPC maar als ik daar op klik krijg je voorbeelden waar ik verder niet op kan klikken in ieder geval nog steeds K...…..

Gr
Han
Met vr gr
Han
W212 E250 CGI Avantgarde 2010. W168 A160 Avantgarde 2002