Ik heb de benzine versie. Motorisch zal ik dit dan ook niet bespreken. Momenteel 2 jaar in bezit en 45k kilometers ervaring, een groentje dus in vergelijking met andere reageerders. In 2 jaar tijd geen klachten!

1 keer een defecte assistant camera (onder garantie vervangen)
Ik heb de 7 traps automaat. Erge fijne automaat die in comfort af en toe wat traag reageert en in sport stand weer net te zenuwachtig is. Schijnt wel naar rijgedrag aan te passen. Wij zijn niet van die trappers… dus..
Van 2 naar 3 af en toe voelbaar, andere versnellingen niet. Momenteel wel af en toe van bvb 7 naar 1 voor afremmen bij een verkeerslicht een flink terugschakel klap. . Zal dit van de week even met de dealer bespreken of het normaal is.
Zoals eerder genoemd command navigatie moet je hebben.
ILS ook erg fijn, gezien je foto zal dit er niet opzitten. Google geeft bij mij aan normale led verlichting
Pano dak erg fijn, gebruik het zelden maar het extra licht is fijn. Of het gevoelig is voor storing weet ik niet. Komende onderhoudsbeurt zou het raam nagekeken / onderhouden worden.
Standaard audio is gewoon niet goed. Ik heb er een volledige Steg laten inbouwen met DSP versterker en twee subs. Er zijn ook leden die alleen de speakers hebben vervangen van bvb Focal en ook erg tevreden zijn.
Daarbij… het akoestische glas is ook fijn om te hebben.
Ik weet niet wat deze auto zou moeten kosten maar ik zou persoonlijk zelf altijd een keuring laten uitvoeren als deze niet bij een dealer vandaan komt of geen garantie heeft. Mijn auto is in onderhoud bij de officiële mercedes dealer, heeft ook nog verlengde garantie.
Succes met je keuze, wij hebben erg geen spijt van gehad.