Duitser Technicus in Zuid Holland

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
7solid
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jul 2019 20:08
Locatie: s'Gravenhage
Contacteer:

08 jul 2019 21:07

Beste Gemeente,

eigenlijk dacht ik, ik kom naar Nederland, werk in een duitse bedrijf en kan lekker ingewikkelde taken doen, Motor, Elektronik, Diagnose, etc.
Helaas was er geen technische career mogelijk als de beste functies natuurlijk al belegd zijn.... ze hebben mij ook aan de A-Klassen laten werken.

Hmm, ben ik als Duitser in een andere land en leer ook de taal, dat ik niet serieuz genoeg genomen wordt.
Naar 1,5 jaar sprek en schrijf ik zeker en moet bijna terug naar thuis als ik weer genoeg gezien heb.
Management als ik het nog nooit gezien heb en een bla bla op het fijnste manier.
Misschien vind ik hier de juiste aansluiting voor wat ik wilde doen hier in Nederland.

Waar zijn jullie ? 8-)

36 jaar jong, uit de omgeving van Stuttgart, heb ik zeker meer AMG een lekker massage gegeven dan een normale Mercedes.
Zeker heb ik ook mijn tijd in Turbo, Kompressor en Motoren geinvesteerd, topfit in electronica, ben bezig met TIG lassen en speciaal werk.
Bij AMG is het een Monteur en een Motor. Ik heb al complete Autos gerestaureerd, ervaring van AMG - Volvo is aanwezig, daar ben ik ook zeker niet de enige,
een beetje wat kan ik maar ook ik leer iedere dag verder. Een puzzle is lekker, toch.

Ik hoop ik vind hier paar vrienden uit de omgeving of een tip voor een serieuze werkgever,
hier kan iederen een beetje op mijn website kijken ik hoop mijn post als buitenlander wordt getolereerd.

Altijd, het beste.

https://roman-markus-boehr.jimdosite.com/
Plaats reactie