nieuw Weef

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Weef
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 apr 2019 14:40

10 apr 2019 17:21

Hoi liefhebbers,

Ben een grijze bijna 60-er en al jaren rijder van een benzineauto omdat ik gebruik maak van personeelsvervoer.
Echter door gezondheidsomstandigheden ga ik andere werktijden lopen. Ik ben nu weer veroordeeld tot het rijden van 140 km per dag.
Heb dit vroeger ook gedaan en reed altijd diesels van uiteenlopende merken, maar keek altijd al met een schuin oogje naar Mercedes i.v.m. de betrouwbaarheid. Maar had toen opgroeiende kinderen en geen centen....
Ik kijk al een tijdje verlekkerd naar de B180 ven B200, als alternatief evt de C200 tot max 4000.
Ik hoop dat ik van jullie wat info op kan doen, wat tips over aanschaf en zaken waar je op moet letten. Ik ben bang altijd voor een sof.
Veel worden er aangeboden net onder de garantiegrens. Is dat een veeg teken? Zijn ze allen geschikt om een caravan te trekken? (we kamperen vrijwel alleen in Nederland, dus vlak) Zijn hier ook particulieren die hem evt kwijt willen? (In te ruilen Nissan Primera, 2007, ca 170.000 km, in knappe staat)
Nou dit was het wel zo'n beetje. Ik ga even rondkijken op jullie forum. Misschien tot ziens............ Weef
Plaats reactie