Hallo
Ik ben michel van den broek 47 jaar en ben geintereseerd in in een w 210 of w 211. Benzine wat zijn de motoren die je moet mijden en de evt roest problemen of andere min punten van bepaalde type en bouwjaren
Op zoek naar de ster
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Veel plezier op het forum. Met de zoekfunctie (klaplijstje linksboven, '"snelle links") kan je op W211, M271, M272, M111, M112 heel veel informatie over de E-klasse en de verschillende motorblokken die er in de loop vd bouwjaren in zijn toegepast vinden. Een 210 is ovrgs aanmerkelijk roestgevoeliger dan een 211.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
210 krijg je roest gegarandeerd als standaard optie vanaf de folder....
211 geen of nauwelijks roest en geen specifieke problemen met de motoren bekend voor de facelift/mopf.
Hou bij de 211 ca 1500 achter de hand voor een sbc pomp tot de facelift/mopf en eenzelfde bedrag voor balgen achter bij de S211 zonder airmatic va een jaar of 10 oud.
211 geen of nauwelijks roest en geen specifieke problemen met de motoren bekend voor de facelift/mopf.
Hou bij de 211 ca 1500 achter de hand voor een sbc pomp tot de facelift/mopf en eenzelfde bedrag voor balgen achter bij de S211 zonder airmatic va een jaar of 10 oud.
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....