voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Benz01
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2018 09:44
Mercedes-Benz: C200 bj 2003

31 dec 2018 11:58

Goedendag,

Mijn naam is Jacco,

Over anderhalve week kan ik een W203 (C200) uit 2003 ophalen bij de garage. Dit wordt dan mijn 6e Mercedes, niet op rij maar toch weer terug na wat uistapjes. Ik heb wat Benz betreft twee keer een 190E gereden, een C180 (1999) een E270 en een ML320. Van het rijtje was de E270 de meest comfortabele en was ik echt onder de indruk van het benzine verbruik van de ML hahaha :D Afgelopen week een proefrit gemaakt in de C200 Kompressor, dit wordt een tweede auto zelf een lease auto van een ander merk. De C heeft 220.000 gelopen, heeft nieuwe distributie en bougie's, bobine ed toch had ik nog wat puntjes voor de garagehouder die hij op moet lossen waaronder, Knipperlicht hendel naar rechts blijft de hendel niet hangen, benzine lucht in de auto af en toe, ik vermoed lambda sonde.Trilt iets bij remmen, denk schijven voor, ook kwam er een plas hydro olie onder te liggen dat ik hem weer terug bracht. Op de brug bleek een koppeling van de slang van de stuur bekrachtiging te lekken als een malle verder rijd hij goed en hoop dat het geen kat in de zak word. Je moet wel eens geluk hebben bij de aanschaf van een tweede hans auto maar goed onderhoud doet ook wonderen. Misschien dat ik hem voor de zekerheid nog een beurt door de dealer laat geven, klinkt misschien overdreven maar dan weet je wel zeker dat hij alle sappen weer nieuw heeft. Iemand nog goede ervaring met een MB dealer in Noord Holland? Prima forum met een schat aan informatie is dit! Ieder succes met zijn Benz gewenst, groeten.
Gebruikersavatar
Arjen
Moderator
Berichten: 8146
Lid geworden op: 29 apr 2011 17:57
Mercedes-Benz: ✇ GLK350cdi 4Matic Prestige (X204) en ✇ SLK350 (R171)
Locatie: Rotterdam

31 dec 2018 13:02

Beste Jacco,

Welkom op het forum :goedzo:
Alvast veel mooie kms gewenst met de W203, en uiteraard veel leesplezier op het forum.
Arjen.

Kunststof lipje afgebroken, of een andere kunststof reparatie nodig? Klik hier voor een tip.
Klik hier voor het logboek van mijn R171 SLK350.
Klik hier voor het logboek van mijn X204 GLK350cdi 4Matic.
Het logboek van mijn voormalige W245 B200.
Plaats reactie