voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
willemzzz
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 dec 2018 00:02
Mercedes-Benz: ML270CDI

25 dec 2018 00:35

Hallo, ik ben Willem Zuyderduyn uit Ottoland. Ik reed de laatste jaren altijd in een jeep grand cherokee, maar de laatste is nu met 4,5 ton op LPG best wel versleten. Bij een veiling werd ik plotseling de eigenaar van een Mercedes ML270CDI. De motor ken ik, want die zat ook in een vorige jeep. Maar verder ben ik enorm benieuwd wat de Mercedes gaat worden.

De auto die ik gekocht heb, heeft belgische papieren en heeft ongeveer twee en een halve ton op de teller. Hij is zilvergrijs en ziet er redelijk netjes uit. Ik heb inmiddels de auto bij het RDW ter keuring aangeboden en gelijk daar ook de APK laten uitvoeren. Hij werd afgekeurd, maar dat viel eigenlijk best wel mee. De oranje knipperlichten waren te wit, een fuseekogel was een beetje roestig (overigens nog geen afkeur, maar de keurmeester liet het mij gewoon even zien) en bij de roetmeting bleek de motor op hoge toeren veel herrie te maken. De keurmeester werd er een beetje zenuwachtig van, maar ik heb de indruk dat er gewoon een injector een beetje lekt of zo iets. En de banden waren een beetje glad. Maar van de jeep heb ik nog net nieuwe banden over en dat is exact dezelfde maat.

Ik ben benieuwd wat deze ML mij gaat brengen.

Overigens gaat het nog een paar weken duren voor ik de weg op mag, want ik moet de BPM aangifte nog voor elkaar zien te krijgen, en formulieren van de belastingdienst werken bij mij nooit zoals ze zouden moeten werken.
Gebruikersavatar
Poppel180
Forum Held
Berichten: 3193
Lid geworden op: 27 jun 2016 12:49
Mercedes-Benz: 2014 X218 CLS 400 Shooting Brake, 2010 Mini Cooper, ex: 2005 S203 200CDI
Locatie: Zuidplas

25 dec 2018 11:12

Welkom Willem
Veel plezier met de ML
Plaats reactie