FGG
- Rainaldo
- Beheerder
- Berichten: 7804
- Lid geworden op: 29 sep 2005 23:45
- Mercedes-Benz: W212 E200CGI
- Specialisatie: Financiële forumzaken
- Locatie: Nieuwpoort - NL
- Contacteer:
De 5-bak was een optie jaFGG schreef:We zijn even bezig met de verzekering en daarvoor had ik de nieuwprijs nodig. Echter: bij de modellen van 1983-1988 zie ik alleen 4-bakken, bij de serie van 1988-1993 zie ik wel 5-bakken maar dat is de versie met de kunststof kappen aan de zijkanten. Tevens klopt 't gewicht niet met dat op 't kenteken: 1097kg. Hoe zit dat nu? Was de 5-bak een optie, misschien?
Datum eerste toelating is 8 juni 1988.
4-bak was standaard.
--------------------------------------------------------------------------------
Forumkentekenplaathouder kopen?
Garagekosten uitgespaard? Stuur mij een PB en wordt donateur.
Uitleg wagenkaart/datakaart (klik)
**| Werkt bij Mercedes-Benz dealer Louwman Gorinchem |**
Forumkentekenplaathouder kopen?
Garagekosten uitgespaard? Stuur mij een PB en wordt donateur.
Uitleg wagenkaart/datakaart (klik)
**| Werkt bij Mercedes-Benz dealer Louwman Gorinchem |**
Vandaar. Dan nog 1 ding. Het kentekenbewijs geeft een gewicht van 1097kg aan, de meeste verzekeraars die m.b.v. het kenteken de gegevens van de auto ophalen komen met 1270kg. Da's een verschil van 270kg en dan heb ik ook nog een 5-bak. Iemand hier ideeen over?Rainaldo schreef:De 5-bak was een optie jaFGG schreef:We zijn even bezig met de verzekering en daarvoor had ik de nieuwprijs nodig. Echter: bij de modellen van 1983-1988 zie ik alleen 4-bakken, bij de serie van 1988-1993 zie ik wel 5-bakken maar dat is de versie met de kunststof kappen aan de zijkanten. Tevens klopt 't gewicht niet met dat op 't kenteken: 1097kg. Hoe zit dat nu? Was de 5-bak een optie, misschien?
Datum eerste toelating is 8 juni 1988.
4-bak was standaard.
Turbobiker schreef: Dan ga je toch iets langzamer...
Maakt het iets uit voor de premie dioe je moet gaan betalen? Indien dit zo is zou ik de verzekeringsmaatschappij een kopie van je kentekenbewijs sturen. Ik zelf denk dat het vwbt de premie niets uitmaakt.
Succes morgen.
Groet,
Michiel
Succes morgen.
Groet,
Michiel
Volgens mij niet. Ik heb 't bij de aanvraag ook gewoon gewijzigd.mhjvs schreef:Maakt het iets uit voor de premie dioe je moet gaan betalen? Indien dit zo is zou ik de verzekeringsmaatschappij een kopie van je kentekenbewijs sturen. Ik zelf denk dat het vwbt de premie niets uitmaakt.
Turbobiker schreef: Dan ga je toch iets langzamer...
Zo, gisteren de 190 opgehaald en zojuist vlot even wat foto's gemaakt. De rit van de garage naar huis van 70km verliep probleemloos. De auto is stiller en draait minder toeren dan de 850. De stoelen halen niet het nivo van de Volvo maar dat is minder belangrijk.
Waar liep ik tijdens deze rit tegenaan:
- De dashboardverlichting is wel erg zwak en ik zie nergens waar ik die kan verstreken.
- De achterruitverwarming werkt niet, het lampje in de schakelaar brandt ook niet.
Een ander probleem liep ik vanmorgen tegenaan toen ik na m'n ouders reed. De eerste 3km ging prima. Vervolgens probeer ik bij een stoplicht weg te rijden en 't leek er even op alsof ik wegreed in '3'. Even later bleek ik me te vergissen toen ik rechtsaf sloeg in '2'. De auto hield in en begon te sputteren maar na een paar meter kwam ie op toeren en trok gewoon door. De volgende afslag hetzelfde. Eenmaal aangekomen bleek ie het stationair ook te doen: laag in de toeren sputteren en pruttelen en eenmaal op toeren gewoon goed lopen. Anderhalf uur later, bij m'n vertrek, was alles weer normaal.
Het lijkt alsof ie geen brandstof kreeg of zo.
Waar liep ik tijdens deze rit tegenaan:
- De dashboardverlichting is wel erg zwak en ik zie nergens waar ik die kan verstreken.
- De achterruitverwarming werkt niet, het lampje in de schakelaar brandt ook niet.
Een ander probleem liep ik vanmorgen tegenaan toen ik na m'n ouders reed. De eerste 3km ging prima. Vervolgens probeer ik bij een stoplicht weg te rijden en 't leek er even op alsof ik wegreed in '3'. Even later bleek ik me te vergissen toen ik rechtsaf sloeg in '2'. De auto hield in en begon te sputteren maar na een paar meter kwam ie op toeren en trok gewoon door. De volgende afslag hetzelfde. Eenmaal aangekomen bleek ie het stationair ook te doen: laag in de toeren sputteren en pruttelen en eenmaal op toeren gewoon goed lopen. Anderhalf uur later, bij m'n vertrek, was alles weer normaal.
Het lijkt alsof ie geen brandstof kreeg of zo.
Turbobiker schreef: Dan ga je toch iets langzamer...
Die grille is ook niet helemaal mijn ding.
Dat van die verlichting ga ik even proberen, straks. Ik hoorde al wel dat het gestotter een smerig gasklephuis zou kunnen zijn.
Nog een dingetje: krakende deurvangers, volgens mij bij alle deuren. Ook een zwak punt? Vervangen of is er een andere mogelijkheid?
Dat van die verlichting ga ik even proberen, straks. Ik hoorde al wel dat het gestotter een smerig gasklephuis zou kunnen zijn.
Nog een dingetje: krakende deurvangers, volgens mij bij alle deuren. Ook een zwak punt? Vervangen of is er een andere mogelijkheid?
Turbobiker schreef: Dan ga je toch iets langzamer...