Captain SLow stelt zich voor

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Captain SLow
Berichten: 43
Lid geworden op: 23 feb 2021 06:09
Mercedes-Benz: R230 SL500

13 jul 2021 15:43

Zal mijzelf eens voorstellen en vanzelfsprekend ook mijn auto, want daar gaat het tenslotte om. Ik ben in het dagelijks leven rijinstructeur en ben levenslang tot auto liefde veroordeeld?

Mijn huidige grote liefde is een R230 in de SL500 uitvoering. Lang niet aangedurfd om er eentje te kopen en eigenlijk was een R129 de inzet. Maar een proefrit leerde al snel dat de auto niet voor mij was. Diverse R230 bekeken en de verhalen of omschrijving was niet wat er daadwerkelijk te koop was, zelfs lage km stand leek niet echt uit te maken. Vaak waren verkopers al niet zo welwillend voor een serieuze keuring, desondanks ze beweerde een tweede niet zo mooi of zo goed.

Om niet gelijk het hele verhaal te schrijven, maar mochten mensen het leuk vinden kan ik daar elders wat over schrijven, deze SL gekocht. Lang verhaal kort, zo moet je ze niet kopen. Maar de prijs was dusdanig dat er ruimte was voor verbetering en reparatie en geloof mij dat was nodig. De SL is vrijwel geheel uit elkaar geweest en heeft een vrijwel nieuw abc systeem enz.

Ik zal het kort houden, dus een plaatje dan maar.




IMG_1929.jpg
IMG_1929.jpg (227.18 KiB) 250 keer bekeken
Gebruikersavatar
doitashimashite
Berichten: 608
Lid geworden op: 19 jan 2020 16:44
Mercedes-Benz: T204 180 CDI

13 jul 2021 16:18

Welkom op het forum! Mooi verhaal hoe je tot de aanschaf van een R230 bent gekomen. Hopelijk nu vele probleemloze kilometers ermee!
All work and no play makes Jack a dull boy
Plaats reactie