Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Soester
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2021 12:42
Mercedes-Benz: W203 c200k

03 jul 2021 23:39

Hallo allen ik ben nieuw
Ik heb vandaag een c w203 sportcoupé gekocht
Dus mag ik vrolijk de mb clan betreden
Bij mn eerste testrit vanmorgen heb ik doodsangsten uitgestaan en was ik het vertrouwen een beetje verloren aangezien mijn portomonee niet oneindig diep reikt
Sterker nog ik zit momenteel niet bovenop de berg maar hang er naast maar dat is ook weer te verwijten door eigen toedoen
Maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien
Ik vond het bijzonder dat ik bij 2 w203 200k coupés ben gaan kijken en dat de een een 1.8 motor had en de ander een 2.0
Maargoed ik heb nu een c 203 200k 2.0 sportcoupé met 209K op de teller aangeschaft en wat rijd het heerlijk
Ik ben van plan om mijn audio systeem erin te installeren waar ik diverse wedstrijden mee heb gewonnen maar dan ‘a little downzised’ 1 15’ sub van audio system en een compo de helon variant dus deze MB zal al bouncend over de weg gaan dit gaat op zich dus wel een project worden
Eens zien of er een plek op het forum is om dit vast te leggen
De laatste keer dat ik op een forum actief was kon ik via div sites pic’z uploaden maar die zijn nu allemaal buiten gebruik dus als iemand opties heeft?!?
Patrick3
Berichten: 89
Lid geworden op: 03 sep 2011 11:52
Mercedes-Benz: W202 C180 1998

04 jul 2021 00:45

Welkom, je kan op het forum zelf gewoon foto's uploaden. Moet je even op bijlagen klikken
Plaats reactie