Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
CasSLK
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jun 2019 12:45
Mercedes-Benz: MB SLK320
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

27 apr 2021 12:11

Hallo,

Mijn naam is Cas (1953)
Ik had mijn eerste MB 220S (1962) in 1975. daarna een via een 350SLC en een 500SLC, 280SE, 380SEC en diverse modellen uiteindelijk naar een 320SLC (2000). Daar heb ik 2 jaar geleden wat vragen overgesteld mb defecte sensor van de automaat, en prima reacties gehad!
Toen woonde ik nog in Spanje, doch inmiddels met (defecte) SLK terug naar NL verhuist en vorige week eindelijk tijd om deze fijne auto te laten repareren. Met de 2 voorste draagarmen verangen, grote beurt weer ff een investering, maar rijd weer als een raketje!
Nu de bekende roestplekjes aanpakken en dan is ie weer in top conditie.

Prive rijden we met een C-klasse 180 K Elegance (2008), ook een heerlijk auto.

Mijn business, de handel in voornamelijk Volvo Penta parts, heb ik meegenomen uit Spanje en inmiddels weer heel druk aan het werk vanuit de Spaanse Polder in Rotterdam.

Vorige week zag ik bij een handelaar, voor niet al teveel een SLK 230 Kompressor R170 (1997) met 217K (NAP) staan, in prachtig sapphire zwarte. Ik kon het niet laten en deze erbij gekocht als "hobby projectje".
Gelukkig weinig roest, gaaf interieur, kap werkt goed, maar motor heeft wel wat aandacht nodig.
De motor houd ontzettend in, dus eerst maar een nieuwe luchtmassa sensor besteld, dus dat kan ik vast afschrappen.
Er rollen ongetwijfeld nog meer vragen uit, dus ik hoop dat ik via dit forum, de nodige antwoorden kan verzamelen.

Recentelijk de loods naast mijn loods erbij gehuurd voor uitbreiding, maar een fijne plek om in de spaarzame uurtjes aan deze mooie wagen te werken.

Fijne dag verder!
Plaats reactie