Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
SLK350AMG
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2021 15:07
Mercedes-Benz: SLK 350

06 apr 2021 15:18

Goedendag allen, sinds een week ben ik eigenaar van een SLK uit 2004 met het beruchte m272 350 blok. Ik heb de mijne uit Duitsland gehaald en verwacht dat deze eind april op Nederlands kenteken staat. Het wachten daarop duurt nog errrrrrg lang. De SLK ga ik proberen weer helemaal netjes te maken. Zo ga ik proberen de bestuurdersstoel zitting weer netjes te laten maken en de dakrubbers wat invetten om het gekraak te verminderen. Ook zit er nog een licht tikkend geluid in het blok waar je gek genoeg op Nederlands fora weinig over leest, maar wel heel veel filmpjes en berichten over leest op YouTube en buitenlandse fora.
Gebruikersavatar
Arjen
Moderator
Berichten: 8145
Lid geworden op: 29 apr 2011 17:57
Mercedes-Benz: ✇ GLK350cdi 4Matic Prestige (X204) en ✇ SLK350 (R171)
Locatie: Rotterdam

06 apr 2021 17:06

Welkom op het forum. Heerlijke auto, een R171 SLK350. (A)
Als 'ie naar je zin is (en als we weer terug kunnen naar een enigszins normaal leven) dan kan ik je aanraden om lid te worden van de Nederlandse SLK club. Hartstikke leuk om eens mee te gaan met een toertocht, en dan de andere SLKs bewonderen vóór, na, of tijdens de rit.
Zet 'm op met het wachten... :owja:
Voor nu alvast veel leesplezier op het forum gewenst, en straks heerlijke kms met het dak open.
Arjen.

Kunststof lipje afgebroken, of een andere kunststof reparatie nodig? Klik hier voor een tip.
Klik hier voor het logboek van mijn R171 SLK350.
Klik hier voor het logboek van mijn X204 GLK350cdi 4Matic.
Het logboek van mijn voormalige W245 B200.
Plaats reactie