Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Double_E
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 dec 2020 09:08
Mercedes-Benz: C43 Coupe

08 jan 2021 22:21

Dank jullie wel mannen! Ik ben er ook heel blij mee! Ik heb vandaag tevergeefs ieder kwartiertje naar mijn mailbox gekeken voor een betaalbericht van de belastingdienst. Ik kan niet wachtten om weer te kunnen rijden! Ik voel mij echt een klein kind! hahah

Mijn eerste prio’s zijn inderdaad de velgen, maar ook het uitlaatgeluid. Ik heb genoeg gelezen op fora en gezien op youtube om overtuigd te zijn dat er meer van het geluid van de V6 eruit kan komen. Ik ben mij ervan bewust dat het nooit als een C63s gaat klinken en dat is niet de bedoeling. Nu is het geluid met lage toeren echt veeels te beschaafd. Dit zijn de laatste jaren dat er nog “normale” motoren gebouwd worden en dan wil ik ook goed genieten van echt geluid, met de wetenschap dat in de toekomst het motorgeluid meer uit de speakers gaan komen…. 8-)
Misschien ga ik toch richting oplossingen met bijv. volgende optie met een actief bypass ( ook relatief goedkoop): https://youtu.be/v3eSR6Hbns4 Ook begreep ik van een vriend de uitlaatknop met flapbediening alsnog achteraf besteld kan worden bij de dealer. Dit ga ik de komende periode als eerst uitzoeken.

@AndyP, dank! Voorlopig zit ik niet aan een verlaging te denken. Ik ga eerst voor de 19inch sloffen en zal kijken hoe het oogt en hoe praktisch het rijdt.
@Peter, dank! idd een mooie kleursamenstelling waar ik lang naar heb gezocht!
@Kevin, dank! Ik zal MB binnenkort benaderen. Ik wacht totdat ik het kenteken heb.
@WillemH, dank! Ik zijn echt mooie lijnen, in het echt nog veel mooier dan op de foto’s!
@Poppel180, dank! achterbankjes kunnen in 3 delen plat, maar dat ga ik niet doen. Juist de duo-zits achterbank is een plaatje om te zien! JD is niet ver bij mij vandaan, misschien moet ik (na de lock down) daar ook maar eens een keertje langs.
w205lover
Berichten: 50
Lid geworden op: 31 dec 2020 10:45
Mercedes-Benz: w205

11 jan 2021 22:34

welkom
Plaats reactie