bokkiebenz schreef:Ik zou gaan voor de auto zonder last van remstof...
Verder met splunder eens..
Dank je. Je bent de eerste ongeveer die het vandaag met me eens is
Hier nog eentje, hoor.splunder schreef:bokkiebenz schreef:Ik zou gaan voor de auto zonder last van remstof...
Verder met splunder eens..
Dank je. Je bent de eerste ongeveer die het vandaag met me eens is
Ik zou juist denken dat de roadsters hun waarde beter behouden. Als je kijkt naar oudere modellen hebben de cabrio's meestal de bovenhand. Kijk maar eens naar de verkoop prijzen van de SLR vs SLR Roadster!Guido126 schreef:Ik denk dat de sls roadster wel aardig gaat inkakken.
Een sls coupe is een ander verhaal maar de sls roadster is gewoon op alle vlak verbeterd in de gtc/gtr roadster
Ik vind het een beetje jammer dat ik me als 'nieuweling' zou moeten verantwoorden of bewijzen tegenover oudere leden om hun mening te krijgen.splunder schreef:Vandaag lid geworden en meteen een fraai, maar volstrekt ongeloofwaardig, topic aangemaakt.
Stel jezelf eerst eens netjes voor, zoals het heurt op dit forum.
Ook de gtr is beschikbaar met keramische remschijven hoorbokkiebenz schreef:Ik zou gaan voor de auto zonder last van remstof...
Verder met splunder eens..
Aan de andere kant heeft de coupé de vleugeldeuren wat juist zo'n zeldzame feature is op auto's.Matthias1997 schreef:Ik zou juist denken dat de roadsters hun waarde beter behouden. Als je kijkt naar oudere modellen hebben de cabrio's meestal de bovenhand. Kijk maar eens naar de verkoop prijzen van de SLR vs SLR Roadster!Guido126 schreef:Ik denk dat de sls roadster wel aardig gaat inkakken.
Een sls coupe is een ander verhaal maar de sls roadster is gewoon op alle vlak verbeterd in de gtc/gtr roadster
Jap daar heb je gelijk in. De vleugeldeuren zijn terug in opmars btw. (Ze hebben lange tijd ver onder de roadster gestaan, nu is het omgekeerd!)Helmy schreef:Aan de andere kant heeft de coupé de vleugeldeuren wat juist zo'n zeldzame feature is op auto's.Matthias1997 schreef:Ik zou juist denken dat de roadsters hun waarde beter behouden. Als je kijkt naar oudere modellen hebben de cabrio's meestal de bovenhand. Kijk maar eens naar de verkoop prijzen van de SLR vs SLR Roadster!Guido126 schreef:Ik denk dat de sls roadster wel aardig gaat inkakken.
Een sls coupe is een ander verhaal maar de sls roadster is gewoon op alle vlak verbeterd in de gtc/gtr roadster