W201 nieuwe APK - geen W211

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
rollingrichard
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 sep 2018 13:43
Mercedes-Benz: ex- W107 1979, W201 - 1984
Locatie: Purmerend

13 sep 2018 19:34

Vandaag een nieuwe APK gescoord met mijn W201 uit 1984, zonder opmerkingen :)
Nieuwe banden, rotor en verdeelkap preventief, remolie en motorolie en filter, ophangbeugel uitlaat. C'est tout voor de eerstkomende 2 jaar, hoop ik.
Wat blijft de W201 toch een heerlijke auto, ben niet voor niets al 7 jaar lid van dat forum onder de naam MBSLC. ( die heb ik 12 jaar gehad ).

Elk voordeel heb ook z'n nadeel, maar misschien wist Cruyff dat toen nog niet :

Omdat de W201 voorlopig nog OK is, gaat mijn zoektocht naar een W211 stopgezet worden. Ik had een fantastisch mooi exemplaar gezien bij Bado in Ammerzoden, waar ik smoorverliefd op ben/was. 350, fantastische kleurstelling, heel erg netjes. Ik heb mij goed verdiept hier op het forum, en hem de motornummer laten checken i.v.m. het tandwiel van de balans-as, en hij heeft Ruttchen in Den Bosch gebeld, die hem verzekerden dat dat vernieuwd is in 2014, zo konden ze het in de computer terugvinden. Is een Duitse auto, maar schijnt internationaal inzichtelijk te zijn.
Ontzettend jammer, want je zult natuurlijk net zien dat als je er een nodig hebt, dat hij dan niet te vinden is :$ .

Ik wilde de auto net op het forum laten "fileren" zoals Cornelis me adviseerde, maar misschien is het wat voor een ander forumlid, die ook zoekende is. Daarom dit verhaal.

Maar om zo'n mooie auto, natgeregend en nauwelijks gebruikt, voor de deur te laten staan, vind ik ook zo zonde, en dat komt hem ook niet ten goede. ik ga met de bus naar werk ( Purmerend - Amsterdam vv ), en mijn vrouw met de W201 straks naar Volendam, dus kilometervreters zijn we ook niet.

Maar toch jammer, als je je bijna aangekochte auto moet laten staan, omdat het verstand het van het hart wint..... :'(

Wie weet komt er t.z.t. wel weer wat op mijn pad. De jacht was mooi, ondanks dat er geen vangst was. Wijze woorden voor de maandagavond.
Fijne avond allen,
groet,
Richard .

** Sterren stralen aan de hemel, sterren stralen op de weg **
** Sterren stralen aan de hemel, sterren stralen op de weg **
Plaats reactie