Actie bij aankoop nieuwe Mercedes (Belgïe)

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Selatin
Berichten: 174
Lid geworden op: 22 nov 2015 14:49
Mercedes-Benz: ex: E220 Coupé (2011) / E220 Cabrio (2012) / CLA45 AMG (2019)
Locatie: Limburg, België

29 mei 2018 18:22

Hallo forumleden!

Zoals sommige onder jullie al vast gezien hebben is er een actie gaande bij Mercedes (België), namenlijk bij aankoop van een A klasse (W176), B klasse, CLA of- GLA Klasse. Hieronder een foto ter veruidelijking:
tijdelijk.png
tijdelijk.png (274.52 KiB) 479 keer bekeken
mercedes cla actie.png
mercedes cla actie.png (38.45 KiB) 479 keer bekeken
Aangezien niemand bij Mercedes (livechat, telefoon, mail) mij een antwoord kan/kon bieden tot heden wil ik eens even polsen wat jullie verstaan onder deze acties en hun voorwaarden.

Mijn specifieke vraag was: Geldt deze actie ook voor de AMG45 uitvoeringen van de desbetreffende klasse's? Een simpele Ja of Nee dus. In de tekst staan geen uitzonderingen en bij mijn weten hoort een CLA45 AMG of een A45AMG ook gewoon tot de CLA of A klasse 'groep'. Ik ben dus sinds 17/05/2018 aan het proberen om een antwoord te verkrijgen, via livechat vragen ze mijn contactgegevens en ik zou dan binnen de 3 werkdagen een antwoord krijgen (wat dus telkens niet gebeurd is) of ik word simpelweg afgewimpeld met het antwoord dat ik mij moet wenden tot de dealer, via telefoon word ik eerst doorverbonden en dan uiteindelijk weer mijn gegevens moeten achterlaten en natuurlijk weer niets horen(al de 8ste werkdag ondertussen), via mail zelfs geen correspondentie.

Ik heb een CLA45 AMG besteld en heb hier verschillende offerte's voor gehad en ben ook bij enkele langsgeweest, de ene zegt dat ik er recht op heb de andere niet. Dus ik wou gewoon even wat verduidelijking van Mercedes zelf zodat ik niet door miscommunicatie iets misloop.. maar zelfs daar krijg ik geen antwoord, stel ik dan zo een ingewikkelde vraag? Of is gewoon niemand op de hoogte? :p

Ik wil nu niet lopen zeuren want ben zelf zeer tevreden geweest over Mercedes tot nu toe. Enkel de customer service laat mij een beetje in de steek op dit specifiek scenario :/



Bedankt alvast, ik hoor graag jullie meningen!
Gebruikersavatar
S_W204
Berichten: 3602
Lid geworden op: 11 okt 2015 15:19
Mercedes-Benz: W204 C250 Avantgarde AMG (MY2012)

29 mei 2018 18:32

Zou even het linkje erbij doen: https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/pass ... odule.html
1.PNG
1.PNG (11.54 KiB) 464 keer bekeken
Zie de verwijzing naar voetnoot 1.

Voetnoot 1:
2.PNG
2.PNG (4.99 KiB) 464 keer bekeken
Dus daar moet je dan zijn... Als outsider kan ik door dit stukje ook niet simpel ja of nee zeggen.
W220L
Berichten: 3441
Lid geworden op: 19 okt 2005 08:53
Mercedes-Benz: E55 AMG
Specialisatie: Wachten

29 mei 2018 18:47

Ik zou zeggen Ja, gebaseerd op de tekst. Er staat geen specifiek genoemde uitzondering.
En het is zonder slijtage delen ;)
Gebruikersavatar
Selatin
Berichten: 174
Lid geworden op: 22 nov 2015 14:49
Mercedes-Benz: ex: E220 Coupé (2011) / E220 Cabrio (2012) / CLA45 AMG (2019)
Locatie: Limburg, België

29 mei 2018 19:37

S_W204 schreef:Zou even het linkje erbij doen: https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/pass ... odule.html

1.PNG

Zie de verwijzing naar voetnoot 1.
Die voetnoot die jij erbij zet zie ik nergens staan hoor :p Enkel hetgeen dat op mijn tweede afbeelding staat.
Nu dat ik op het compact serviceprogramma klik staat dat er inderdaad bij, maar dit heeft bij mijn weten geen betrekking tot of het al dan niet voor een bepaalde KLasse is, eerder voor afwijkende kilometrages of diensten?
Voetnoot 1:

2.PNG

Dus daar moet je dan zijn... Als outsider kan ik door dit stukje ook niet simpel ja of nee zeggen.
Dan kom je uiteindelijk bij het dilemma dat de ene dealer ja zegt en de andere nee, wat dus mijn aanleiding is naar bevestiging bij Mercedes zelf waar ik ook geen antwoord krijg tot nu toe :)
Plaats reactie