Chromen velgen.. yes or no?

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Rikster
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 okt 2013 13:10

07 mar 2018 05:59

Dat verkopen blijft een apart verhaal. Afgelopen weekend kijkers gehad. Zaterdag: mensen uitgebreid te woord gestaan waarna ze zelf een proefrit hebben gemaakt. Na de rit zijn ze erg enthousiast, maar komen met een paar kleine minpuntjes (minuscule gebruikerssporen) waar ze over vallen. Hij is dan ook 15 jr oud zeg ik dan en niet nieuw. Zondag: mensen maken proefrit, ook zeer enthousiast. Maar zegt dan dat het voor hem niet verstandig is om nu een auto te kopen daar hij net voor zichzelf begonnen is.. :S Wat kom je dan doen vraag ik mij af? Ik heb er geen zin meer in en houd hem lekker en ga hem in nieuwstaat brengen. :goedzo:
w204estate
Berichten: 608
Lid geworden op: 21 nov 2017 09:37
Mercedes-Benz: S204 320 cdi amg

07 mar 2018 07:38

Zulke mensen blijf je houden en dat is erg irritant. Zo verkocht ik 3 jaar geleden een volkswagen golf 1 voor een belachelijk laag prijs Duidelijk in de advertentie gezet wielranden en stukje dorpels dienen gelast te worden met foto's wat gelast moet worden. En dan komen ze kijken jah dit moet gelast worden en dit. Dus heb ik gezegd staat in de advertentie dus stap maar in je auto en een fijne reis terug.

Hoogglans verdichten zou ik niet doen. Dat is geloof me teveel onderhoud. Heb het zelf ook gehad
Rikster
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 okt 2013 13:10

07 mar 2018 19:36

Bedankt voor jullie reacties, ik ga ze CNC laten afdraaien / polijsten
Plaats reactie