12 aug 2018 21:13
Nee ik heb een vaste simkaart in de arm steun en heb een apart toestel wat met de adapter verbonden is, ik had voor een paar weken terug op mijn site dat er geen auto gegevens beschikbaar waren dit heeft bijna drie weken geduurd eer dat het weer werkte.
Ik had dit ook gemeld aan de Me Adapter helpdesk, waren nog geen klachten over geweest kreeg ik te horen, toen was de storing bij mij al een week gaande, lijkt me stug dat ik de enigste ben die storingen of het niet functioneren van bepaalde cockpit functies meld.
Een week nadat de storing van het doorgeven van voertuig gegevens alweer werkte kreeg ik een update van de storing " De zaak word nog altijd onderzocht in Stuttgart en inmiddels hebben we ook meerdere meldingen van binnen gekregen. Helaas hebben we op dit moment nog altijd geen oplossing maar er word nog steeds aan gewerkt en met de andere meldingen wordt er hopelijk wat spoed achter gezet. Ik houd u op de hoogte " was het antwoord op 10 augustus van Mercedes Benz Customer Assistance Center, toen werkte de site al weer een week, gewoon een loze reactie als mosterd na de maaltijd.
Volgens mij weten ze zelf niet wat er wel of niet goed werkt !
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm