Algemeen Mercedes me adapter-topic
- snorremans_14
- Berichten: 1290
- Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
- Mercedes-Benz: W 247
- Specialisatie: Techniek
- Locatie: Zeist
Heb je de koppeling van de Me adapter ook al eens een keer uit je telefoon gehaald en de gehele procedure opnieuw uitgevoerd ?
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
- wimada
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 31 jul 2005 13:22
- Mercedes-Benz: W 246 B 180
- Locatie: Den-Bosch
Ja had de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en alle gegevens weer opnieuw ingevoerd,als ik de VIN ingeef
Dan zegt hij voertuig niet compatible.de adapter connect gelijk met de telefoon maar dan houd het op.
Dan zegt hij voertuig niet compatible.de adapter connect gelijk met de telefoon maar dan houd het op.
- snorremans_14
- Berichten: 1290
- Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
- Mercedes-Benz: W 247
- Specialisatie: Techniek
- Locatie: Zeist
Die van mij was een W 246 B 250 van 3- 6- 2014 die met de Me adapter heeft gewerkt,
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
- wimada
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 31 jul 2005 13:22
- Mercedes-Benz: W 246 B 180
- Locatie: Den-Bosch
Vlgs de bijlage van Stern die ik geplaatst heb zou het in mijn auto ook moeten werken zoals ik het lees,heb gewoon alle stappen doorgenomen,weet alleen nog steeds niet of de dealer ook wat moet activeren op zijn servers om dus
Gegevens van mijn auto te krijgen ? Kreeg de adapter zo mee aan de balie bij Louwman en de medewerker vroeg of
Ik het zelf kon installeren en gaf hierbij wel uitleg en was behulpzaam,zei ook als het niet lukt kunt u terugkomen.
Denk dat ik dat laatste volgende week maar eens gaan doen,het houd nu even op voor mij !
Gegevens van mijn auto te krijgen ? Kreeg de adapter zo mee aan de balie bij Louwman en de medewerker vroeg of
Ik het zelf kon installeren en gaf hierbij wel uitleg en was behulpzaam,zei ook als het niet lukt kunt u terugkomen.
Denk dat ik dat laatste volgende week maar eens gaan doen,het houd nu even op voor mij !
- denman1710
- Donateur
- Berichten: 2845
- Lid geworden op: 22 apr 2007 10:43
- Mercedes-Benz: C219 CLS 500 - W115 200 - W201 190E - Corvette C5 Conv.
- Locatie: Westen des (bra)lands
- Contacteer:
Ik heb er ook 1 opgehaald voor de 221. Is al geregistreerd bij MB, maar met geen mogelijkheid krijg ik de adapter goed gekoppeld met BT (aan mijn telefoon).
Het valt mij wel op dat de app die hier passeert veel meer kan dan de ME app die ik heb. Ik heb een android, geen adapter maar mbux systeem. Weet niet of het aan gsm of die adapter ligt? Zou denken dat de adapter er enkel is om oudere wagens zonder mbux te retrofitten met dezelfde functionaliteiten?
Vooral de ritten mis ik wel, zeker om kilometervergoedingen te registreren
Vooral de ritten mis ik wel, zeker om kilometervergoedingen te registreren
- snorremans_14
- Berichten: 1290
- Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
- Mercedes-Benz: W 247
- Specialisatie: Techniek
- Locatie: Zeist
Ik bedoel de Bluetooth koppeling van de adapter uit je telefoon halen, je telefoon opnieuw opstarten en dan de adapter opnieuw aan je telefoon koppelen.
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
- wimada
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 31 jul 2005 13:22
- Mercedes-Benz: W 246 B 180
- Locatie: Den-Bosch
Vandaag de Klantenservice benaderd van Mercedes om de account te koppelen aan de VIN,goed op weg geholpen maar wilde niet lukken,de uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker heeft mij een Email gestuurd waarmee ik naar Louwman in Den Bosch kon gaan en daar stond in dat zij mij verder moesten helpen,de dame van de receptie heeft gegevens van mij en de auto ingevoerd en die worden opgenomen in de database,zojuist om 16.42 uur ging ik online en kon ik gegevens inzien en instellingen veranderen,dus het WERKT !