Servosluiting (optiecode 883) zorgt er voor dat het portier altijd goed in het slot valt zelfs als dat portier niet goed in het slot valt...want dan trekt de servosluiting het portier gewoon netjes verder dicht.
Een optie waar niets van te zien is maar waar nog best wel wat tijd (en vooral ook geld) in gaat zitten...maar omdat het toch wel een heerlijke optie is om te hebben, bouwen we dat wel vaker achteraf in.
In dit geval moest de servosluiting in een X296 EQS SUV worden ingebouwd en op zich lijkt dat allemaal precies hetzelfde als bij/in een 167er GLE/GLS behalve de bekabeling (en dan met name de aansluitingen op de deurstuurunit).
Normaliter bestel ik de portierkabels altijd nieuw met de juiste opties maar voor de EQS SUV was er niets uit voorraad leverbaar, dus dacht ik zelf de kabels maar te maken omdat dat normaal niet moeilijk kan zijn (11 draden waarvan 4 bestaand en 7 nieuw) ware het niet dat het machtige, prachtige maar vooral unvollständige DWD (dynamic wiring diagram) programma van mercedes 2 van die 7 nieuwe draden niet de moeite van het weergeven waard vond

Nadat de juiste pinposities voor de laatste 2 draden gevonden was en het eerste servoslot eindelijk servo sluit-e, waren de overige 3 sloten/portieren "kinderspel".
greetingz,
Zoeksleutel: Steve230479