Qua inbouw viel dit allemaal wel mee (het was dan ook niet de eerste keer dat we deze optie in een 447er hebben ingebouwd) maar de kalibratierit verliep toch heel anders dan dat ik dat gewend ben.
Normaliter rij ik iedereen een 20 tot 30 minuten met 20 a 30kmh faliekant in de weg (waarbij het verrassend is hoe weinig men in wil halen) voordat alle 4 camera's gekalibreerd zijn maar deze EQV had daar maar liefst anderhalf uur (!!!) voor nodig en dit was ook nog eens een nieuwe EQV waarvan de accu bijna leeg was waardoor het kombi instrument aangaf dat er op "reserve" werd gereden en om dan vooral effectief met de beschikbare stroom om te gaan werd de kachel uitgeschakeld...en dat terwijl het buiten echt niet warm was

De transporteur die deze (en een andere EQV) op kwam halen en een halve dag eerder op kwam dagen dan afgesproken was met de opdrachtgever begon al nerveus te worden (aangezien ik had gezegd een half uurtje weg te blijven met de 2e EQV terwijl hij de 1e aan het opladen was) en dacht dat de bus ondertussen al plat zou zijn (ik heb niet veel met telefoons en had die dus ook nu in de werkplaats laten liggen en was niet bereikbaar).
greetingz,
zoeksleutel: Steve230479