Bij de S205 zijn de bestaande stoelen omgebouwd naar memory stoelen (optiecodes 242 en 275) compleet met memory spiegel ondersteuning en zijn de originele aluminium interieurlijsten vervangen voor de donkere fineline houten sierlijsten (optiecode H07).
Bij de W205 moest er iets meer gebeuren. Bij die auto is het bestaande artico kunstlederen interieur verwijderd om plaats te maken voor een lederen C43 AMG interieur in combinatie met memory stoelverstelling (optiecodes 242 en 275) en de volgende extra opties:
- 246 analoge klok
- 448 touchpad
- 241A en 250A zwart AMG leer met rode accenten
- 810 burmester sound systeem
- 881 elektrische kofferklep sluiter
- H73 carbon middenconsole paneel
- U09 artico belederd dashbord en deurpanelen
- een nieuw stuur met bijpassende rode stiknaad
- een middenconsole deksel met bijpassende rode stiknaad
De eigenaar van de W205 had zelf een interieur gekocht en had voor de aankoop van dat interieur foto's doorgemaild om zeker te zijn dat het interieur goed was. Op de foto's was het interieur inderdaad goed EN was het van een W205 maar waar hij mee aan kwam zetten was een identiek interieur maar dan van een S205 en dan is de leuning van de achterbank redelijk compleet anders.
Op zich kan ik dan weer niet echt snappen hoe een bedrijf iemand willens en wetens een verkeerd interieur kan verkopen maarja - zij zijn er van af en hun probleem is het dan blijkbaar niet meer

Soms vergeet ik nog wel eens foto's te maken en in dit geval bij de W205 ook en dus heb ik geen foto's van het volledig afgewerkte eindresultaat maar het zal op zich wel duidelijk zijn wat het is geworden.
greetingz,
Zoeksleutel: Steve230479