Moderator schreef:
Even een paar niet ter zake doende berichten verwijderd
Inhoudelijk verder aub.
...en om het milieu te beschermen...emissionsjustice schreef: Het doel van de Stichting Diesel Emissions Justice is om de belangen te behartigen van autobezitters die schade hebben geleden als gevolg van het dieselschandaal en om het milieu te beschermen.
Ik mag volgende week 2 nox sensoren gaan verwijderen die foutieve informatie kennelijk verwerken. Prijs 580 euro. Aardig bedrag voor foutief afgestelde sensor.René SLK230 schreef: ↑15 aug 2020 23:35 Ik meng me niet in de discussie. Maar wat ik me anders dan bij VW wel afvraag is wat voor schade je er als eigenaar van zo’n Benz van hebt. Dagje naar de garage, update, ms iets minder prestaties of iets meer verbruik?
Het zou mij de p.s niet lauw maken. You win some, you lose some. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: Doet me denken aan n soort aasgierengedrag.
Ik zou m’n tijd en energie iig niet aan verspillen, zo’n claim.
En soms is iets uitontwikkeld ja.
Zie ook nog maar zelden een stoomtrein
Precies de motor die ik heb.Marco schreef: ↑16 aug 2020 22:05 Toe maar...
Ook op Feestboek wordt je als MB rijder a fist full of dollars Euro's voorgehouden... stelletje cowboys...
Doorgaans zou ik, alleen al door de looks van een dergelijke advertentie, dit soort berichten als spam afdoen...
Het gaat blijkbaar om de OM 651 waar een "illegale" afsluiter in zou zitten, dat is tenminste waar het Bundesgerichtshof op 28-01 dit jaar een uitspraak over heeft gedaan in een zaak, en dat zal dan ongetwijfeld het handvat zijn om nog meer onderzoek te willen doen.
OM 651.jpg
2x een nox sensor die nu stuk is. Gaf "verkeerde" waardes was de diagnose bij de dealer.
Ik heb alle documenten ingestuurd. Momenteel is er een jurist (heel kantoor) bezig met uitzoeken waar het nadeel / verlies hem in zit. Als een rechter vervolgens wettig en overtuigend is dat dit ook zo is, dan compenseren ze me.Marco schreef: ↑17 aug 2020 01:24 Als je gecompenseerd wordt, dan heb je ergens een verlies geleden of is vastgesteld dat je in de toekomst een verlies gaat lijden (en heeft dus niet zo veel met profijt te maken zoals genoemd in de openingspost van dit topic, compensatie mag immers geen profijt als oogmerk hebben)
Ik ben benieuwd of men (lees: ook jij) daarin geïnteresseerd zou zijn om te weten welk "verlies" je geleden zou moeten hebben, of nog moet gaan lijden... en of die wil om dat te weten te komen met hetzelfde fanatisme gepaard gaat als nu alvast die hand ophouden...
Geloof het of niet, maar als er een instantie is die meent dat ik iets te goed heb, wil ik weten waarom en/of waar het vandaan komt, ten aller tijde, en dat heeft verder helemaal niet zo veel met moraal te maken.
Over milieu zal die claim niet gaan.plorie schreef: ↑17 aug 2020 10:11 Dus eerst aanklagen en dan pas uitzoeken waar nou eigenlijk precies de schade in zit?
Als het uit overtuiging geweest zou zijn (want het milieu, daar ging het toch om?) dan waren de gevolgen duidelijk en volgt daaruit een zaak.
Maar goed, ik zal het wel niet begrijpen...
Nee, uitzoeken is al gedaan. Alleen elke auto verbruikt natuurlijk weer anders.plorie schreef: ↑17 aug 2020 10:11 Dus eerst aanklagen en dan pas uitzoeken waar nou eigenlijk precies de schade in zit?
Als het uit overtuiging geweest zou zijn (want het milieu, daar ging het toch om?) dan waren de gevolgen duidelijk en volgt daaruit een zaak.
Maar goed, ik zal het wel niet begrijpen...
Dat gaat niet helemaal op denk ik, je bent als eigenaar natuurlijk eerst benaderd met het verhaal dat je mogelijk voor compensatie in aanmerking komt.
Ik ben echt benieuwd naar die uitkomst (waar het nadeel/verlies in moet zitten)Hafid86 schreef: ↑17 aug 2020 10:07 Ik heb alle documenten ingestuurd. Momenteel is er een jurist (heel kantoor) bezig met uitzoeken waar het nadeel / verlies hem in zit. Als een rechter vervolgens wettig en overtuigend is dat dit ook zo is, dan compenseren ze me.
Zodra ik weet wat dit specifiek is voor mijn auto, dan zal ik dit posten.