Vertragingen in leveringen?

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Gray44

23 jun 2022 23:40

https://mbpassion.de/2022/06/vorrueberg ... baureihen/

Een hele hoop modellen worden de volgende maanden ook nog eens zonder reservesleutel geleverd.
Levering van de reservesleutel zou later volgen.
A200Benz
Mercedes-Benz: A200

24 jun 2022 01:49

Auto nu 'n paar weken in bezit, bevalt tot nu toe erg goed. Het wachten waard! Merk wel dat de Mercedes Me applicatie soms niet lekker werkt, kan bijvoorbeeld niet altijd het schuif/kanteldak openen via de app..

Wellicht een gekke vraag, maar na warm rijden vandaag even iets meer aan de tand gevoeld. Lijkt er sterk op dat m'n A200 in de Sport stand duidelijk ook sportiever klinkt dan in Comfort. Sound generator aanwezig via de speakers? 🤔

Voor de mensen die nog wachten, hopelijk is die van jullie er ook zeer spoedig!! ☺️
J03llV

24 jun 2022 18:22

A200Benz schreef: 24 jun 2022 01:49 Auto nu 'n paar weken in bezit, bevalt tot nu toe erg goed. Het wachten waard! Merk wel dat de Mercedes Me applicatie soms niet lekker werkt, kan bijvoorbeeld niet altijd het schuif/kanteldak openen via de app..

Wellicht een gekke vraag, maar na warm rijden vandaag even iets meer aan de tand gevoeld. Lijkt er sterk op dat m'n A200 in de Sport stand duidelijk ook sportiever klinkt dan in Comfort. Sound generator aanwezig via de speakers? 🤔

Voor de mensen die nog wachten, hopelijk is die van jullie er ook zeer spoedig!! ☺️
Wellicht vanwege de cilinderuitschakeling bij normaal gebruik?
kecnme
Mercedes-Benz: C 300e (W206)

28 jun 2022 15:40

dennisvdgraaf schreef: 22 jun 2022 21:33 Afgelopen zaterdag dan eindelijk de C 300 E in ontvangst mogen nemen en op een optie na was de auto compleet. Helaas was de dealer vergeten dit te melden. Ik mis dus helaas de automatisch sluitende kofferbak en de thuislaadkabel wordt nageleverd. Beide valt goed mee te leven.
Gefeliciteerd met het in ontvangst nemen van je C300e! Jammer van de elektrische kofferbak knop, is toch een luxe feature die je wel wilt hebben op je C-Klasse, maar valt goed mee te leven inderdaad.

Mag ik vragen bij welke dealer je de auto hebt besteld? En was het een voorraad model (met al een ingeplande productieslot?) of zelf samengesteld?

Ik zelf heb begin april bij Mercedes Stern een C300e voorraad model besteld (met productieslot) -- Metallic Black met AMG pakket, Premium Plus pakket en Rijassistentie pakket. Helaas ook zonder kofferbak knop. Ze wisten toen al dat die niet leverbaar was vanwege chiptekort. De opleverdatum werd geschat op eind juni, maar is nu verplaatst naar eind juli. Wel heb ik al een VIN gekregen van de dealer en zag dat de auto al is geproduceerd, maar over missende onderdelen/leverdatum is niets bekend.
Janh211

Gisteren 15:28

Even een update,

Vandaag contact gehad met van Mossel. De productie van de CLA shooting break staat voor mij in augustus 2022 gepland.
Dus als het mee zit heb ik hem net binnen het jaar.

Hou jullie op de hoogte.
Plaats reactie