en daarna weer een tijdje gereden
alleen laats begon ie sneller te lopen stationair dat was vrijdag middag dus zaterdag maar ff op de club kijken kwamen we er achter dat hij valse lucht onder de carberateur had dus dat zaterdag avond nog even in de vloeibare pakking zetten dat was gelukt
- nog wel makkelijk sleutelen hoef je bij een nieuwe niet te doen
- IMG_0516.JPG (351.61 KiB) 1881 keer bekeken
- onderkant carberateur
- IMG_0518.JPG (327.47 KiB) 1881 keer bekeken
toen nog even naar de radio kijken ik kon niet op het juiste geluid komen dus maar gatjes geboort onder in de balk
en toen had ik geen radio meer blijkt dus een beveiliging te zijn dat als ie sluiting heeft geen geluid meer uitstuurt
maar toch een half uur op contact gestaan en nooit over de bobine na gedacht die zei plof de temperateur was opgelopen tot 105 graden
- bobine poef
- IMG_0522.JPG (210.99 KiB) 1881 keer bekeken
dus zondag maar een ander er in zetten die ik nog had liggen daar rijd ik heden daag nog op maar heb ondertussen wel bij wensink Herenveen een ander gekocht orgineel at 104 euros deze moet er nog steeds op
maar op zondag wou de motor nog teveel toeren stationair draaien
dus dan maar gas prutsen
had ook weinig zin toen de hele week nog bezig geweest tot ik donderdag nog hulp heb gekregen van een oom van me die hoorde het aan en die zie dat de carberateur was gezet en nu weer gangbaar
daar mee bezig geweest eerst maar alle gas stangen los en kijken of we hem rustig krijgen op zijn nul punt van de carberateur ja dan gas bij benadering af stellen en dan de gas stangen verlengen en toen had ik mijn 2e trap niet meer daar was mijn gaspendaal niet goed voor (ik had die van mijn m114 nog en nu blijkt denk ik dat er verschil in pendalen zit )
dus vrijdag maar kijken hoe ik naar akkrum reed als ik geluk had reed ie 90 km/h maar ik zag de vracht autos wel dichter bij komen
dus vrijdag avond kijken of ik nog wat met de stangen kon nee dus dan maar stangen wat op draaien dat ik in iedergeval naar brummen kon met 120 km/h
nou heb ik in brummen (voordat ik bij de galery het terein op reed ) het gas stangetje terug gedraait anders waren er een x aantal mercedesen die grint om de banden vlogen
toen ik weer thuis was ben ik een beetje aan het middelen geweest wel rustig maar wel snelheid
dus ik zou vande week even kijken naar het andere gas pendaal en dan zie ik het wel en anders maak ik wel een gas kabel(doen wij zelf bij
msp lemmer) dan weet ik dat het goed is
ik houd jullie op de hoogte
gr