Het is een Mercedes hè, dus dat is "normaal"mr. Michel schreef:
Ik vind het in ieder geval bloed-irritant dat ... een auto van 50K je de middelvinger geeft
Comfortopening ramen
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
50K plus de rest...mr. Michel schreef:Ik vind het in ieder geval bloed-irritant dat je als een aap op een knopje staat te drukken op 1 cm van de klink en een auto van 50K je de middelvinger geeft
Mijn auto zou 70K en nog wat gekost moeten hebben als ik het juist interpreteer, maar ook een kompleet full blown (zonder keyless go) S211 E55 maakt ook gebruik van die zelfde sensor...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Op www zijn wel een aantal video's te vinden hoe te "repareren"
Daar moet een nok van de behuizing weggehaald worden.
Is dat echt nodig? ding is toch ook ooit een keer samengesteld met die nok daar?
Daar moet een nok van de behuizing weggehaald worden.
Is dat echt nodig? ding is toch ook ooit een keer samengesteld met die nok daar?
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Ik wou net zeggen die 211 van 100K+ weigert net zo snelMarco schreef:50K plus de rest...mr. Michel schreef:Ik vind het in ieder geval bloed-irritant dat je als een aap op een knopje staat te drukken op 1 cm van de klink en een auto van 50K je de middelvinger geeft
Mijn auto zou 70K en nog wat gekost moeten hebben als ik het juist interpreteer, maar ook een kompleet full blown (zonder keyless go) S211 E55 maakt ook gebruik van die zelfde sensor...
greetings Evan
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Er zijn how-to's waarbij ze het hebben over 2 hele dunne holle stiftjes waar je iets mee moet doen maar de meesten kiezen voor afbreken van een beugeltje en naderhand het lijmpistool.Marco schreef:Op www zijn wel een aantal video's te vinden hoe te "repareren"
Daar moet een nok van de behuizing weggehaald worden.
Is dat echt nodig? ding is toch ook ooit een keer samengesteld met die nok daar?
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
-
- Berichten: 873
- Lid geworden op: 01 feb 2011 13:28
- Mercedes-Benz: '07 W211-E200CDI Avantgarde / '79 3.0 Toyota BJ40 / '91 Kawasaki ZZR1100 / '03 Citroën C3-14i
Klopt, is in elkaar gezet met piepkleine holle stiftjes (opgerold metaal).mr. Michel schreef:Er zijn how-to's waarbij ze het hebben over 2 hele dunne holle stiftjes waar je iets mee moet doen maar de meesten kiezen voor afbreken van een beugeltje en naderhand het lijmpistool.Marco schreef:Op www zijn wel een aantal video's te vinden hoe te "repareren"
Daar moet een nok van de behuizing weggehaald worden.
Is dat echt nodig? ding is toch ook ooit een keer samengesteld met die nok daar?
Maar je loopt het risico dat je de behuizing (zamac) sloopt als je die er probeert uit te drijven.
Ik heb een nokje afgeknipt en nadien met een mini-strapje terug vast gezet :
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 63#p848767
-
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 21 nov 2017 09:37
- Mercedes-Benz: S204 320 cdi amg
Het meest irritante is dat je met vag groep dit niet hebt. Een auto van paar duizend euro kan je de ramen sluiten van waar je maar wil zolang hij de signaal maar pakt.
En een mercedes van 80k(nieuwprijs van de mijne) moet het doen met een paar meter en ook nog richten op het vierkant gevalletje
En een mercedes van 80k(nieuwprijs van de mijne) moet het doen met een paar meter en ook nog richten op het vierkant gevalletje
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Ik ga er vanuit dat er ook dingen op de Mercedes van 80k zitten die niet op die VAG zitten.w204estate schreef:Het meest irritante is dat je met vag groep dit niet hebt. Een auto van paar duizend euro kan je de ramen sluiten van waar je maar wil zolang hij de signaal maar pakt.
En een mercedes van 80k(nieuwprijs van de mijne) moet het doen met een paar meter en ook nog richten op het vierkant gevalletje
greetings Evan
-
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 21 nov 2017 09:37
- Mercedes-Benz: S204 320 cdi amg
Evan schreef:Ik ga er vanuit dat er ook dingen op de Mercedes van 80k zitten die niet op die VAG zitten.w204estate schreef:Het meest irritante is dat je met vag groep dit niet hebt. Een auto van paar duizend euro kan je de ramen sluiten van waar je maar wil zolang hij de signaal maar pakt.
En een mercedes van 80k(nieuwprijs van de mijne) moet het doen met een paar meter en ook nog richten op het vierkant gevalletje
Nou als ik tegenwoordig kijk naar nieuwe shit auto's(rond 10k/15k) zit daar standaard de meeste al op. Bij Mercedes is alles een optie en daar moet je voor betalen. Maar ik rij wel een Mercedes en dat rij ik ook liever.
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Dat IR oog is sleutelnummer gebonden, en kost 128 ex...
Allemaal niet zo heel erg maar als je dan dat ding wilt repareren, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat je 'm niet verder sloopt.
Ik heb toch maar even geïnformeerd in geval dat het een 2 tientjes ding was, want dan zou ik niet willen gaan kloten met uit elkaar halen, harslaag er af, solderen en weer opnieuw verzegelen...
Maar goed, 128 ex is reden genoeg om het zelf te proberen als je het werkend wilt hebben...
Mij zelf kennende zal ik het waarschijnlijk binnenkort wel gaan proberen, nok er af en later met een Tyrap lijkt me eigenlijk een prima oplossing, al ga ik nog wel even studeren of ik het ook zonder zagen kan doen...
Allemaal niet zo heel erg maar als je dan dat ding wilt repareren, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat je 'm niet verder sloopt.
Ik heb toch maar even geïnformeerd in geval dat het een 2 tientjes ding was, want dan zou ik niet willen gaan kloten met uit elkaar halen, harslaag er af, solderen en weer opnieuw verzegelen...
Maar goed, 128 ex is reden genoeg om het zelf te proberen als je het werkend wilt hebben...
Mij zelf kennende zal ik het waarschijnlijk binnenkort wel gaan proberen, nok er af en later met een Tyrap lijkt me eigenlijk een prima oplossing, al ga ik nog wel even studeren of ik het ook zonder zagen kan doen...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Kloddertje lijm uit het lijmpistool voor de zekerheid was mijn planMarco schreef:Dat IR oog is sleutelnummer gebonden, en kost 128 ex...
Allemaal niet zo heel erg maar als je dan dat ding wilt repareren, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat je 'm niet verder sloopt.
Ik heb toch maar even geïnformeerd in geval dat het een 2 tientjes ding was, want dan zou ik niet willen gaan kloten met uit elkaar halen, harslaag er af, solderen en weer opnieuw verzegelen...
Maar goed, 128 ex is reden genoeg om het zelf te proberen als je het werkend wilt hebben...
Mij zelf kennende zal ik het waarschijnlijk binnenkort wel gaan proberen, nok er af en later met een ty-rib lijkt me eigenlijk een prima oplossing, al ga ik nog wel even studeren of ik het ook zonder zagen kan doen...
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Hier, doe je voordeel er mee...
Comfort sluiting gerepareerd...
Comfort sluiting gerepareerd...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
Thanx.Marco schreef:Hier, doe je voordeel er mee...
Comfort sluiting gerepareerd...
Ik had intussen ook al how-to's met bewegende beelden gevonden maar dat staafjes verhaal is een prima aanvulling
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Aukemuis schreef:in het kader van het is repareerdatinfrarood week
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z